Hoi tweakers,
Ik heb een Sony Ericsson K800i, maar nu heb ik er een bluetooth headset bij gekocht.
op de verpakking van de headset staat dat ik er ook mp3tjes mee kan luisteren, maar dat krijg ik niet voor elkaar. als ik een liedje opzet, speelt de telefoon hem gewoon af via de speaker.
weet iemand hoe ik het kan oplossen?
in zowel de handleiding van de telefoon en de headset staat niks beschreven.
de headset: Gembird BTHS-002
15 januari 2008 17:18
knarf
Misschien kan je telefoon het niet, anders kijk bij Instelling > Headset ?
15 januari 2008 17:28
jaspervh
bij de instellingen staat verder niks wat hiermee te maken heeft.
volgens de handleiding zou hij ook mp3tjes moeten kunnen afspelen op de pc. maar dat krijg ik ook niet voor elkaar. ik denk niet dat hij stuk is, want als ik ermee bel of gebeld wordt doet ie het wel gewoon.
15 januari 2008 17:30
etienne
en als je je telefoon op een ander profiel zet? zoals Stil of dergelijke?
15 januari 2008 17:32
jaspervh
nee werkt niet. ook niet in het handsfree-profiel.
15 januari 2008 17:32
rubenus
Bij mijn samsung kun je in de MP3 speler ergens kiezen bij opties voor "afspelen via bluetooth" of iets dergelijks. Zo iets moet er toch wel staan?
15 januari 2008 18:04
arjan_sa
connect ze allebei:).
En ga daarna naar muziekspeler (of mp3speler, hoe het ook mag heten op je mobiel), dan zoek je ergens bij opties ofz: Afspelen via bluetooth.
15 januari 2008 18:05
jaspervh
dat staat er niet bij opties. er staat alleen de instellingen voor de equalizer.
15 januari 2008 18:50
etienne
misschien dat de headset het wel ondersteund*
*als het toestel het dus ook ondersteund (misschien ergens kleine lettertjes op de verpakking?)
15 januari 2008 19:08
louwrens
opties op een nummer -> afspelen via: telefoon, enkele Bluetooth-stereoheadset, Dubbele Bluetooth stereoheadset.
zo is het iig bij mij:)