-
mbn
Hallo allemaal Ik had vandaag mijn nokia N95 Geupdate van versie 12.0.13 naar
20.0.15 mijn probleem is dit Ik heb bij de nieuwe versie wel een FlashLite 2.0 gekregen,
En als ik hem wil verwijderen staat kan niet verwijderen, en ik wil FlashLite 3.0 erop installeren.
Mijn tweede probleem is als ik bijvoorbeeld naar YouTube.com ga de desktop versie kan ik geen videos
afspelen hoe kan ik dat afspelen met flashlite 2.0 lukt het niet en 3.0 had ik ook geprobeerd lukte ook niet Wie kan me helpen ???
13 januari 2008 00:19
-
Account verwijderd
Volgens mij ondersteunt een mobile telefoon geen youtube filmpjes gewoon? :S
13 januari 2008 09:54
-
roy92
Soemie, indien je de telefoon niet kent, reageer dan gewoon niet.
De N95 ondersteund wel degelijk Youtube (ingebouwde zoekservice bij video's)
Als het goed is moet je dit alles ook gewoon kunnen met Flash Lite 2.0, tenminste bij de foon van een vriend van me werkt het dan ook gewoon goed, dus die upgrade is niet echt een must.
Welke foutmelding krijg je bij het afspelen van het filmpje? Te weinig bandbreedte? Neem dan even contact op met (ik denk) Vodafone, die hebben het toen ook opgelost voor een vriend van me. Instelling daar in de PC ofzo..
13 januari 2008 10:09
-
mbn
Bij de YouTube desktop versie staat er:
je hebt je java-script uitgeschakeld of je hebt een oudere versie van adobe flash.
Ik had gekeken JAVA/ECMA Stond Gewoon ingeschakeld.
Ik had FlashLite 3.0 Geinstalleerd En ging ik naar de Youtube desktop versie Lukte het weer niet je zag
Hetzelfde probleem.
13 januari 2008 11:18
-
sjz
Ehm, even 1 ding. Welke telefoon je ook gebruikt, de - zoals jij het noemt - 'desktop'-versie is niet echt bepaald geschikt voor gsm's.
Sommige sites, zoals DeviantART en YouTube, hebben een speciale gsm-pagina opgericht. Dat gaat veel beter/aangenamer zijn om met je gsm naartoe te surfen. Dit is het adres, laat iets weten of het nu wel lukt.
[code]http://m.youtube.com/?warned=yes[/code]
13 januari 2008 23:55
-
mbn
Dat site lukt wel bij mij maar ze zijn nog bezig met het maken.
Je kan niet eens erop zoeken wel zoeken maar je vindt niks.
14 januari 2008 15:00
-
sjz
[quote=100835]
In dat geval geduld. In elk geval is zo'n gsm-site altijd aan te raden, omdat deze sneller geladen worden dan de "desktop"-versie.
14 januari 2008 15:17
-
mbn
Maar heb je geen programmatje ofzoow dat die Youtube Afspeelt op je mobiel.
14 januari 2008 21:01
-
enesg
14 januari 2008 21:28