Hoi, Ik heb zoals velen al weten een eigen CoD2 server, maar waar ik me nu echt mateloos aan stoor, en waar ik inmiddels echt kwaad om ben is dat Punkbuster me constant kickt, ik heb dus naar mijn mening zowel de server als mijn eigen PB geupdate en het probleem zet zich steeds voort! wie weet hoe je dit kunt oplossen!?
12 januari 2008 22:52
koenh
dat die je van JOU EIGEN server kickt of op een ANDERE server??
Als het op een ANDERE server is ligt dit aan de Private server patch, Die moet je dan weer verwijderen.
Dan kun je weer normaal spelen op andere servers.
12 januari 2008 22:54
gerbenkwakkel
Koenh, dit heb ik je ook al meerdere malen vertelt op MSN, die Private server patch heb ik erin staan, en dat maakt geen hol uit, dat heeft deze TW server ook en daar word ik geen slag of stoot gekickt;) en ik wil niet spelen op andere servers maar gewoon op me eigen en op me eigen word ik gewoon gekickt en op deze TW niet!;)
12 januari 2008 22:57
lbjornl
Dan zou ik eerder het probleem gaan zoeken bij jou server, heb je iemand anders al eens op jou server laten connecten.
ZO ja: wordt hij ook gekicked.
12 januari 2008 23:24
gerbenkwakkel
Ja! word ook gekickt!;)
12 januari 2008 23:25
lbjornl
Dan heeft het te maken van de instellingen van je server ...
EDIT: zet alle dingen op hoog; ping max 999 enzovoort. Dat je al niet door stomme dingen gekicked wordt. Ik kan het nu niet uittesten want ik zit op mene laptop.
12 januari 2008 23:27
gerbenkwakkel
Ja het heeft wel degelijk te maken met mn server, maar wat doe ik verkeerd? ik vraag me af hoe ze het hier hebben met die punkbuster files?!
13 januari 2008 10:48
leviathan
Probeer dit eens [code]PB_SV_Update[/code] Dit forceert de server te updaten via een andere manier.
13 januari 2008 14:09
gerbenkwakkel
Nope helpt ook niet.. ik krijg ook steeds deze melding van PB met connecten van de server! en dan word ik gekickt:S