[quote=100447]
Waarom zou dat niet goed samen gaan?
Heb je eventueel harde feiten?
XP heeft minimaal 64 mb nodig. Mijn systeem zelf gebruikt na opstarten idle maar 119 mb aan ram. Dus het zou makkelijk kunnen draaien. Tuurlijk is multitasken met een pc als dat onmogelijk. Maar de systeem eisen zijn meer dan voldoende voor een laptopje om te Inetten etc etc.
10 januari 2008 17:15
Account verwijderd
Ja idd ik heb ook een windows xp versie die op een pc van 128 mb ram draait, gaan prima ;) Nouja prima, verwacht er niet teveel van als je veel programma's tegenlijk draaid ;)
Maar een foto of typ de melding van het BSOF idd en laat het hier zien, want naar mijn mening geef je maar verdomd weinig info :S En laat je ons maar wat "gissen" naar wat er aan de hand is..
10 januari 2008 17:20
vixsta
dat lezen wat erop staat kan niet zosnel want in een fractie van een sec is het al verdwenen...
11 januari 2008 19:14
lbjornl
[quote=100598]
Druk op de pauze/break toets wanneer je het ziet
naast de Scroll look.
11 januari 2008 19:18
arjan_sa
@Lbjorn, daarna moet je weer op spatie drukken om het door te laten gaan :P
11 januari 2008 19:20
vixsta
lukt niet echt
11 januari 2008 19:20
easyboarder
Druk tijdens het starten van het oude beestje op F8 en kies dan voor de optie "opnieuw opstarten na systeemcrash uitschakelen". Nu zal hij bij het bluescreen bijven hangen. Hier zou je b.v. ff en foto van kunnen maken zodat het voor ons iets duidelijker is. Vaak lijdt zoiets echter naar een her-installatie van Windows..
Maak maar eerst een foto ;)
11 januari 2008 19:41
vixsta
ok ik had ook al een filmpje gemaakt maar ik zal dat ook eens proberen
ik start hem nu op....
er staat:
STOP: coooo221 {onjuiste controlsom kopie}
Kopie msvcrt.dll is mogelijk beschadigd. de controlsom van de header komt niet overeen met de berekende controlesom.