Ik heb een vraag.
Wie kan mij vertellen hoe je een draadloze muis uitzet??
Want het lampje blijft maar branden!
(Ik heb een trust muis)
Alvast bedankt.
08 januari 2008 19:19
enesg
waarom wil je hem uitzetten ??
Voor zover ik weet kan je hem niet uit zetten..
Behalve de batterij eruit halen ..
Maarjah ik weet ook niet over welke muis het hier gaat wat meer informatie zou goed van toepassing komen
08 januari 2008 19:23
rubenus
Mijn standaard HP muisje had altijd en knopje aan de onderkant. Maar als jouw typ dit niet heeft houd het op.
08 januari 2008 19:25
denksoep
Type nummer is MI-4910D
1000dpi
Maar er staat ook gewoon long life op de doos us het zou wel gewoon goed zijn als ik het gewoon zo laat!
Maar alvast bedankt voor de tips:P.
08 januari 2008 19:30
arjan_sa
er zit een knopje connect op toch?
Hou die 3 seconden ingedrukt, werkt bij mij ;)
Dan zou je laser uit/aan/uit moeten gaan.. en dan blijftie uit.
wil je 'm weer aan hebben, druk 1x op connect
08 januari 2008 19:42
denksoep
Nee het is een simpele niet zo heel duur was hij met een usb stikje die in de computer moet. Connect staat er bij mij niet op;).
08 januari 2008 19:56
kevinvn
je kunt niet alle draadloze muizen uitzetten
08 januari 2008 21:12
sjz
Sorry, maar aan eTrust heb je op gebied van muizen echt niets. Je zult daar 10 tegen 1 inderdaad geen aan/uit knopje op vinden, support (drivers, helpdesk, enz) is echt bagger te noemen, en de muis zelf is ook niet kwaliteitvol.
Waarom geen Logitech, Creative, HP enz muis genomen? Zijn bekende merken, en ze bieden ook goedkopere, kwaliteitvolle muizen aan mocht je het voor de prijs gedaan hebben. Enfin, nu is het natuurlijk al wat te laat.
De enige oplossing die ik zie, is net zoals Enes., de batterij eruithalen. Is wel erg omslachtig natuurlijk. :P
Long life, ik zou er zo snel niet in trappen. Gewone batterijen die je in de winkel vind, hebben dat tegenwoordig ook - ook bekende merken - ik word er eigenlijk zot van:
"Ultra extra long life"
"Long life"
"Extra Long Life"
"Super Long Life"
"Gaat tot 10 x langer mee"
"Gaat tot 5x langer mee"
Enz... Ja, gezellig bezig denk ik dan. :P
08 januari 2008 23:59
leviathan
Heb jij dat zeldzame exemplaar zonder handleiding?
09 januari 2008 09:45
louwrens
[quote=100340]
[offtopic]gaan we weer:P[/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post is geen nuttige bijdrage![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]