-
selwyn
hoi,
ik heb iets stom gedaan en per ongeluk mijn muziek map verwijdert met al mijn muziek erin heb al systeemherstel gedaan maar krijg mijn muziek niet terug weet iemand hoe ik dat kan terughalen?
07 januari 2008 21:38
-
arjan_sa
met speciale programmatjes;)
Zoals Tuneup(30 dagen trial, kan je tenminste wel alles mee dus geen beperkingen;))
Ashampoo, enzovoorts;).
Die hebben een speciale functie daarvoor
07 januari 2008 21:44
-
selwyn
niet gelukt.... weet je nog iets dat ik het kan terughalen??
07 januari 2008 22:08
-
leviathan
[google=file recovery]
07 januari 2008 22:19
-
simon8400
[google=Recuva]
08 januari 2008 12:06
-
martensupport
en een tip: Installeer zo weinig mogelijk andere software op je Harde schijf en ga niet defragmenteren etc want dan wordt het ook een stuk moeilijker om de data terug te krijgen
08 januari 2008 15:27
-
enesg
Recuva ;)
08 januari 2008 15:59
-
selwyn
Dank jullie ik heb een gedeelte terug van mijn muziek alleen jammer dat ik niet alles teurg heb.
08 januari 2008 22:31
-
blacksorcerer
Misschien is het verstandig om voor een volgende keer te zorgen dat je een bootcd hebt met ene recoveryprogje erop. Als je dan iets kwijtraakt, direct de pc uitzetten en herstarten met die boot-cd in je drive.
Want met iedere handeling die je doet die schrijft naar de hdd (en dat is zeker een stuk vaker en meer dan je zou denken ;)) kan net een stukje worden overschreven wat 'verwijderde bestanden' corrupt kan maken, waardoor je ze dus niet meer fatsoenlijk kunt recoveren.
In principe zou je met direct afsluiten (bijna) alles moeten kunnen achterhalen, omdat ze nog een 'good'-status hebben.
08 januari 2008 22:43
-
selwyn
ja idd dat was zeker handig geweest een beetje stom maar bedankt voor je reactie ik doe er zeker wat mee.
08 januari 2008 22:52