-
danox!
Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!
Ik heb een probleempje. Om savegames etc. in GTA SA te plaatsen moet je dit doen bij GTA SA User Files, alleen kan ik deze map niet vinden. Normaal gesproken hoort hij in Mijn Documenten te zitten.
Iemand van jullie misschien een idee waar ik het kan vinden?
04 januari 2008 14:28
-
zone
Als je het hebt ,zit ie mss in een backup?
EDIT: laat de computer eens naar die map zoeken ?
04 januari 2008 14:42
-
easyboarder
Je hebt de savegames neem ik aan. Maak de map dan zelf aanwaarom zou dat niet werken?
04 januari 2008 15:14
-
unknown
bij mij staat hij in mijn documenten en in gedeelde documenten,
maar miss als je hem gedownload hebt, zonder install, dus gewn kant en klaar, waarschijnlijk staat die map dan gewoon in het mapje waar de san andreas.exe ook in staat.
04 januari 2008 15:29
-
zone
[quote=99711]Ik heb al een gta gedownload en als je begint te spelen maakt die die map aan in mijn documenten
04 januari 2008 16:10
-
simon8400
[quote=99720]
Mag dit hier wel besproken worden?
Wel, zoek eens op Google, zal waarschijnlijk al een heleboel resultaten opleveren.
Zoek eens naar jou gemaakte savefile anders, en kijk dan waar die staat.
[offtopic]Gelukkig nieuwjaar :P[/offtopic]
04 januari 2008 16:32
-
danox!
Nou, hij is niet origineel, maarja alsof ik de enige ben. Maar ik zal eens kijken of hij hem zelf aanmaakt naar het opstarten van het spel.
04 januari 2008 17:19
-
blacksorcerer
Slotje, en jullie weten zelf wel waarom, gezien de laatste 4 posts.
Als je een game niet op normale (lees: niet warez dus!) manier hebt verkregen dan gaan we hier niet uitzoeken wat er mis is, want dan kan er vanalles mis mee zijn en vanalle mappen op andere plaatsen gezet worden (bij rips). Dergelijke dingen zul je dan helaas op een forum moeten vragen waar het wel toegestaan is.
04 januari 2008 18:07