Ik hoop dat uw pcboer Windows niet opnieuw installeert.
Een vriend van me had hetzelfde probleem, en vroeg mij om het op te lossen. Na wat denk- en zoekwerk kwam ik uit op dezelfde links als Simon geeft, en dat werkt overigens prima, als je maar de stappen goed volgt.
De pcboer wilde echter de pc formatteren en Windows opnieuw installeren. In hun ogen was dat de beste beslissing. Ik heb hun mail toen beantwoord en gezegt dat ik ondertussen een oplossing had gevonden, en sloot die link in de mail bij.
Vandaag, en dat probleem is al enkele maandjes geleden, werkt die pc nog prima. Naja, hij heeft andere problemen gehad :p maar dat ging in de verste verte niet over dit.
04 januari 2008 20:07
luccey
[quote=99753]
Dat van herstel ntldr, had ik al voor mekaar, die melding gaf hij niet meer, maar hij boot gewoon nogsteets niet.
Dus hier mag een lockje op!
04 januari 2008 20:21
blacksorcerer
We kunnen het natuurlijk ook nog even openlaten zodat je wellicht ook nog de oplossing (van de pc-boer) hier kunt plaatsen?
04 januari 2008 20:29
stino
Als ik zo lees het probleem is het heel simpel.
je hebt last van incerupted files. je kunt ze maar op 1 manier tegen gaan en dat is gewoon windows opnieuw installeern. heb ik wel vaker meegemaakt dat probleem.
04 januari 2008 22:19
ali
Als ik zo lees op die ene websit die Simon gaf, is het zo dat Luccey veranderingen heeft aangebracht (software / hardware matig) Dit moet hij dus weer ongedaan maken, want blijkbaar schijnt een zo'n verandering ervoor dat zijn pc niet kan opstarten.
05 januari 2008 10:32
luccey
Ik heb geen veranderingen in de software aan gebracht, dat zal m'n Pa of Ma dan wel hebben gedaan. Mijn Ma heeft toen ze de verschijnselen zag een systeemherstel gedaan, en onder dat herstel is hij afgesloten en toen starte hij niet meer op. :S
Maargoed, hij staat nog bij de pc-boer, en die zou bellen als hij het probleem gevonden had (hij heeft nog niet gebeld.)
EDIT: De pcboer kon het niet vinden, dus gaan we nu alles back-uppen en een nieuwe windows installatie erin zetten.
05 januari 2008 15:50
lbjornl
Als de pcboer (zoals jullie dat noemen) het gevonden had, dan had hij wss meer geld verdient dan dat de computer nog waart was. Vat het niet grof op hoor (A)