-
sparky
Hi Tw'ers,
ik zit met een probleempje met mijn laptop.
Gisteren heb ik een lasermouse gekocht ( Trust MI-6950R Laser Mouse ).
Na de installatie, werkte alles perfect.
En plots kreeg ik een BSOD, ik kon het niet allemaal lezen want hij herstarte er vlak na.
Dus ik werk weer rustig verder.
En vandaag heb ik weer een BSOD gehad.
Juist hetzelfde. Ik heb het niet kunnen opschrijven, maar het was iets met een .sys-bestand.
En physical memory : 100.
04 januari 2008 11:50
-
lbjornl
Alle drivers juist geinstalleerd, dat was bij mij het probleem nadat ik vista had geinstalleerd.
04 januari 2008 11:52
-
sparky
[quote=99684]
Ik vermoed dat alles ok is.
en ik heb mijn muis geinstalleerd zoals het moest volgens de handleiding.
Btw, misschien belangrijk maar ik kreeg beide BSOD's toen ik werkte op mijn batterij op energiebesparing.
04 januari 2008 11:54
-
lbjornl
Probeer eens een driver van het internet te instaleren voor die muis. Je kan nooit weten.
04 januari 2008 11:55
-
rubenus
Heb je ook de nieuwste drivers? Drivers van CD zijn namelijk niet altijd goed.
04 januari 2008 12:00
-
drxjunkman
jah ik heb het zelfde ge had ik heb een IBM muis maar ik had geen driver geinsataed dus ik kreeg ok een blauw scherm en heb windosupdate gedaan en dat werkte bij mij weldus probeer het eens
04 januari 2008 12:38
-
sparky
Ik heb daarnet weer een BSOD gehad.
Dus tijdelijk zonder de muis.
En dit heb ik net ontdekt :
klik.
Bedankt voor de hulp, nu ga ik even die driver installeren.
04 januari 2008 13:16
-
drxjunkman
goed dat je dat hebt ge vonden
04 januari 2008 13:17
-
stephan90
Als je je BSOD wilt lezen moet je even instellen dat ie niet automatisch herstart, maar als je het probleem al gevonden hebt is dat ook mooi. Ik heb zelf trouwens ook last van een BSOD. Ik het paar dagen geleden nieuwe pc gekocht, in elkaar gezet en windows ge?nstalleerd. Nu krijg ik als ik teveel dingen tegelijk doe een BSOD met de melding: "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL". Ik ben allerlei forums af geweest maar heb nogsteeds niet het probleem gevonden, het ene forum zegt dat het aan de temperatuur ligt (die is gewoon normaal) en de andere geeft m'n onderdelen de schuld. Ik denk zelf aan de drivers van m'n videokaart (8800GT) of moederbord (Asus M2N-SLI). Als iemand hier enige suggesties heeft, of misschien een antwoord, laat het me weten
23 januari 2008 14:45
-
christiaan
[quote=101435]
Ik heb lang geleden ook die BSOD gehad. Dit lag toen aan de drivers van mijn geluidskaart. Tijdens het gamen viel het geluid weg, een paar minuten daarna de desbetreffende BSOD. Door het wegvallen van het geluid wist ik dat het mn geluidskaart kon zijn, drivers geupdate en het was weer ok.
Probeer dus uit te zoeken aan welke hardware het kan liggen en update die drivers.
23 januari 2008 15:54