@ rubenus: hij heeft het wel gedaan, maar hij heeft niet gezegd of er een save file is aangemaakt....
@knarf: wat bedoel je met bestand saven? ik denk dat je bedoeld missie saven...
anywayz als dat er dus niet komt dan ligt het wss aan de "game" en moet die opnieuw geinstalleerd worden. (verwijder ook registersleutels en probeer in een andere map te installeren dan voorheen)
01 januari 2008 19:59
leviathan
Het ligt aan het versieverschil. De save is waarschijnlijk met 2.0 gemaakt (post-hot coffee mod versie). En de saves zijn niet backward compatible.
01 januari 2008 22:31
simon8400
[quote=99289]
Hot Coffee mod versie.. rawr xD
Om je gerust te stellen, er zijn nog diverse andere 100% savegames beschikbaar.
[offtopic]Moest het gewoon zijn omdat je de andere 2 landen ook wilt zien zonder enige problemen kun je gewoon de Hydra cheat gebruiken tesamen met de 'no police' cheat.[/offtopic]
02 januari 2008 00:36
zone
[quote=99289]Ja, ik heb een 2.0 versie van SA en de savegame was 1.0
Ik heb dus een 2.0 save gedownload en dat werkt!
02 januari 2008 12:11
beving
Hallo, ik heb hetzelfde probleem en ben gaan googlen. Vervolgens kwam ik op deze topic uit.. Als je me ff toevoegd op msn ([color=red]Email weggehaald[/color]) kan ik je mijn game sturen en wie weet pakt ie hem dan wel. Dan weet ik ook of het aan de versie ligt.
Edit: Laatste bericht had ik over het hoofd gelezen... Sorry
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] ik heb je emailadres weggehaald, spammers hebben automatische spider-bots die websites afzoeken naar emailadressen en die automatisch op hun lijst zetten, daarom altijd: email via de PM ;)[/color][/size]
03 januari 2008 14:37
zone
@beving als je san andreas opstart zou er na een tijdje in de rechter onderhoek moeten staan 1.0 of 2.0.
Staat er 1.0 ga dan naar http://www.thegtaplace.com en zoek naar savegames.
Staat er 2.0 zoek dan op google San andreas 2.0 save game.
Dan zul je wel iets vinden.