Ik wil mijn port forwarden, maar als ik inlog op de software van mijn router en naar port forwarding ga, moet ik allemaal dingen invullen, maar ik weet dus niet wat allemaal... kan iemand me daarmee helpen?
ik ben bang dat ik als iets verkeerd in ga stellen dat men internet naar de filistijnen ga helpen
hier een screenshot: [img]http://www.games4play.nl/port forwarden.jpg[/img]
ik heb internet van Hetnet
ik heb een experiabox van kpn
01 januari 2008 16:19
knarf
Maak ff een printscreen
01 januari 2008 16:20
styloco
bij portforwarding moet men meestal naar virtual servers of iets dergelijks gaan.
inbound en outboud adressen invoeren
poorten invoeren
tcp/udp (beide als je het niet weet)
apply
en klaar is kees
maak anders een screenshot
01 januari 2008 16:20
keitaro
[quote=99199]
Je wilt een port forwaren... maar je weet niet wat je moet invullen :S als je niet weet WELKE poort je wilt forwarden en wat je dus dient in te vullen valt er weinig te port forwarden...
De screen laat zien wat je moet invullen. de gegevens van WELKE poort je dus wilt... er zijn er maar liefst meer dan 65000.... welke wilje...
Welke poort en waarvoor wil je forwarden?
01 januari 2008 16:22
jaspervh
nou, ik ben aan et downloaden in Azureus, en dan zeurt ie steeds dat ik een NAT probleem heeft als ik in azureus ga scannen naar poorten. toen heb ik op google gekeken en zag ik dat ik dan een poort moet forwarden...
01 januari 2008 16:25
styloco
ok je local ip adress vind je door naar command promt te gaan (uitvoeren-> cmd)
vervolgens ipconfig te typen en te kijken welke IP-v4adres (bij mij) je hebt
dan het protocol hangt af van het programma, ik weet dit ook niet zo goed dus ik doe altijd beide protocollen