-
arminz
hey,
ik heb CoD4 gedownload en om online te kunnen (private servers) moet je gamespy downloaden. Na een lange tijd spelen kan ik niet meer op de servers met gamespy, daar staat dat ik daar gebanned ben. Ik kijken op de site of dat nou echt waar was.... mijn id daar ingevoerd en daar staat dat ik helemaal niet in de banlist sta? :S maar het vervelende is nu dus dat ik allen de servers kan joinen zonder gamespy, maar ik wil wel graag de servers joinen met gamespy??? weet iemand hoe ik dit kan oplossen :S ?
01 januari 2008 13:26
-
louwrens
ja dit is het nou het grote nadeel van illigaal hea
haal daarom multiplayer games ook legaal, dan heb je dit gezeik ook niet:)
01 januari 2008 14:19
-
raymus
Misschien kan je een brief naar gamespy sturen met dat verhaaltje wat je hier ook hebt gemaakt...;)
01 januari 2008 14:31
-
styloco
lol, hij zichzelf dus aangeven?
01 januari 2008 15:01
-
leviathan
Het ligt niet aan gamespy. Je krijgt waarschijnlijk punkbuster bans? Omdat je zelf een illegale key hebt, en je echt niet de enige bent met die key. Zijn er gewoon andere mensen die het te bond hebben gemaakt en dus een key-ban hebben gekregen. Jij hebt ook die key en dus ook de ban.
Spel kopen is de oplossing.
01 januari 2008 15:28
-
blacksorcerer
Dus dan sluit ik dit topic maar, aangezien het puur een kwestie is van niet het spel gekocht hebben (en dus valt het onder warez wat volgens de regels hier niet behandeld wordt).
01 januari 2008 19:13