-
nickk
Geachte TW'ers
Ik heb wat geklooid met de services, en nu heb ik 'waarschijnlijk' te veel services draaien die ik niet nodig heb. Ik heb algekeken op Google maar ik kon niks vinden, kunnen jullie even naar kijken of evt Hijackthis..
http://img184.imageshack.us/my.php?image=mgrie8.png
mvg
Wesleysneijder
EDIT - link aangepast
30 december 2007 15:17
-
lordievader
30 december 2007 15:22
-
nickk
@Lordievader - zal de services laten scannen
@Lbjornl - ik heb de link verandert
30 december 2007 15:29
-
lordievader
@Arjan_sa: wat heeft een EasyBCD screenie te maken met een services topic?
Maak dan een screen van MSconfig.
Ontopic: Om services te laten zien en uit te zetten zodat ze bij de volgende boot niet meer starten doe je het volgende: Ga naar start --> Uitvoeren (run) --> msconfig --> enter. En dan bij het tablad services kan je de services uitschakelen.
30 december 2007 15:35
-
lbjornl
Nu heb je wel een link maar ik heb men bril niet bij de hand (A)
EDTI: als je internetpagina inzoomed dan kan je er wel een beetje van zien maar ook niet zo heel veel :p.
30 december 2007 15:41
-
lordievader
Kan dat plaatje niet groter? Veel tekst en heel klein, ik kan het niet lezen hoor :(.
Maargoed ga die lijst een door op niet vertrouwde services en zet die uit, probeer dan te restarten doet hij het jijdoet hij het niet jij :(, maar als hij het niet doet kan je nog een systeem herstel doen vanuit safe-mode.
30 december 2007 15:44
-
nickk
@lordie - ik ben het plaatje aan het vergrooten en ik zal de vertrouwde sites wel even langsgaan..:P
30 december 2007 15:46
-
leviathan
Raar dat je op google niets kon vinden, er valt namelijk maar zat te vinden hoor. Gooi de naam van de service in het zoekbalkje, zoek het op en er komen maar zat resultaten die je behoorlijk op weg kunnen helpen.
30 december 2007 17:51