was wel grappig maar sommige site's moeten blok krijgen dus moet ik echt kunnen inloggen !
Trouwens de Reset helpt niet alle instellingen blijven staan want wij hebben WEP Key en die staat ernu ook nog steeds
Dus werkt reset soms niet??
30 december 2007 13:10
simon8400
[quote=98933]
Als dat onder z'n oplossingen valt, zeer zeker.
Moest dat niet onder z'n mogelijkheden staan, is dat een mogelijkheid
Soft of Hard reset?
30 december 2007 13:12
dave6
je moet de reset knop 30 sec inhouden en alles is gereset?
de vorige keer was er een stroomstoring hierzo en toen was ook alles weg:p
30 december 2007 13:15
lbjornl
Gebruik dan gewoon het programma wat keitaro heeft voorgesteld, je broer zal er niet mee tevreden zijn dat het programma ook op zijn pc staat dus...
30 december 2007 13:18
dave6
De Router is gereset en de instellingen zijn allemaal weg !!
30 december 2007 13:48
blacksorcerer
Even snel het topic doorlezen, en als ik het goed begrijp wil je bepaalde pc's die op een router in een netwerk staan aangesloten blokkeren van bepaalde sites, m??r zonder de router te gebruiken omdat je pappie al heeft vastgesteld dat je te onvolwassen bent om daar verstandig mee om te gaan?
Nou zonder dan iets op die pc's individueel te gaan zetten, zal dat niet gaan lukken. Punt.
Zet je het wel op die pc's, dan zal het wel lukken, zorg wel dat je het dan op een admin/beheerders account zet, want anders zou iemand die op een beheerder account zit er niets van merken (bij de meeste progs althans ivm de rechten van een niet-beheerder).
30 december 2007 13:50
dave6
wat wil je hiermee zeggen?
30 december 2007 13:53
keitaro
Dat je het dus moet doen met software die ik je gegeven had op elke pc dient te installeren in het administrator account.
Of de eigenaar van de administrator of eigenaar van de router het werk dus laten doen.
30 december 2007 13:58
dave6
Bij de router van ons kan je het niet instellen om site's teblokkeren?
30 december 2007 14:44
keitaro
[quote=98960]
Lees je uberhaupt wel wat ik typ?
Als je het niet in de router kan omdat pappie het beveiligt hebt moet je het hiermee doen.
Post van mij hierboven....
[quote]
Dat je het dus moet doen met software die ik je gegeven had op elke pc dient te installeren in het administrator account.
[/quote]