Ik bleef midden op de wegen en gebruikte mijn LED-zaklamp waar de straatlantaarns niet bereikten. Kruispunten die gewoonlijk een lastige pauze vereisten, werden zonder problemen
Nike Internationalist Femme doorgegeven. Ik voelde me een avonturier terwijl ik straatlicht naar straatlicht snelde, dieper in het onbekende donker. Kort voordat ik mijn keerpunt
Nike Air Max Command Heren bereikte, zag ik een schaduw de weg voor mij oversteken. Ik ben misschien avontuurlijk, maar ik ben ook achtervolgd door genoeg dieren om te weten wanneer het tijd is voor een omweg. Ik liep een zijstraat in dieper de nacht in.
Toen ik de oceaan naderde, zag ik mijn eerste hardloper in de verte lopen. Gek, zo lijkt het, is ook iets waarmee andere hardlopers besmet zijn. Gelukkig renden ze in de tegenovergestelde richting, dus ik had de hele promenade voor mezelf. Elke stap leek door de nacht te echo?n terwijl ik langs de kustlijn snelde. Langs de horizon begon het eerste licht van de ochtend te verschijnen. Ik bereikte het einde van de promenade en keerde terug naar de duisternis
Nike Air Vapormax Heren van de buurt. Nog een hardloper begroette me in de duisternis en toen was ik weer alleen.
Ik eindigde mijn run precies zoals ik had gepland, op
Nike Air Max Thea Mujer iets meer dan 30 minuten. Ik heb 3,44 mijl afgelegd. Ik had geen doel op afstand, geen tempo in gedachten. Ik wilde gewoon de reus overwinnen die de ochtendloop was. Ik werd wakker. Ik rende. Ik overwon. Ik stond triomfantelijk buiten mijn verduisterde huis, verdrietig dat het gevoel van de vlucht en de duisternis van de nacht vervaagde, maar opgetogen mijn obstakel te hebben overwonnen. Ik had het gedaan. Ik had mijn eerste en grootste stap gezet om een ??ochtendloper te worden.
Alleen de tijd zal het leren of ik op het pad blijf, maar dat is mijn doel. Het zal me toestaan ??om te blijven doen waar ik van hou, terwijl ik geen tijd wegneem van degenen van wie ik hou. Elke dag zal een uitdaging zijn, maar uiteindelijk weet ik dat ik er beter voor zal zijn.
Ik denk dat de # runcrazy donderdag begon. Ik was doodsbang voor de run
Nike Air Max Tn Damen volgens mijn schema: 15 minuten opwarmen, 30 minuten op 10K-tempo, 10 minuten gemakkelijk, 30 MEER MINUTEN op 10K-tempo, 10 minuten cooldown. Ik was ook van plan om naar Uplift te gaan voor een leuk evenement dat ze hadden. Maar na wat chatten met Dori op gchat, realiseerde ik me dat dat een dom idee was en ging ik op weg voor de vlucht. Ik kreeg ongeveer 5 minuten in de eerste harde sectie en begon in paniek te raken dat ik het niet zou kunnen doen. Ik stopte en ging even zitten om mezelf te componeren.
Na een minuut besloot ik mezelf los te maken van de uitkomst van de run en niet in paniek te raken als ik niet het tempo bereikte dat ik wilde bereiken ... en gewoon hard rennen. Ik heb de timing een beetje verkeerd ingeschat over wanneer Ashley mijn appartement zou bereiken, en ik moest nog een paar boodschappen doen, dus
Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme ik sneed 10 minuten van het tweede harde gedeelte. Hoe dan ook, ik eindigde met een totaal van 9 mijl voor een weekdagrun en 5 daarvan met een goede clip.
Vrijdag: Mojo hardlopen was vorige week raar laag, en ik moest 6 doen, maar alleen 3, het herstel van zondag omschakelen voor een beetje shakeout de dag voor mijn 20-miler.
Zaterdag: #runcrazy, 20 mijl. Het enige andere ding om op te merken - ik had helemaal geen brandstof meer die ik wilde nemen, dus ik stopte in een fietsenwinkel (in een cocktailjurk, op weg naar vrijdagavond, NBD) om wat op te halen brandstof. Ze hadden geen Shot Bloks, mijn gebruikelijke brandstof, dus ik probeerde Honey Stingers. EN IK HOU VAN HEN. Ik probeer biologisch te eten waar mogelijk, maar ik ben er niet militant over, MAAR ik vond het geweldig dat ze biologisch waren en een goede ingredi?ntenlijst
Nike Air Vapormax Dames hadden met dingen die ik kon uitspreken.
Zondag: 8 mijl, in plaats van de geplande 6, om de mislukking van zaterdag goed te maken. Ik ben de laatste tijd doodsbang voor mijn horloge. Ik ben doodsbang om mijn splitsingen te bekijken en te zien dat ze niet zijn wat ik had gehoopt. Dus ik heb heel hard geprobeerd om het doeltempo gedurende 6 van de mijlen te lopen, maar ik denk dat ik hier een beetje tekort aan kwam op mijn vermoeide benen.
Totaal: 40 mijl, het meest dat ik deze trainingscyclus heb bereikt. Ze in vier dagen samenpersen was niet helemaal ideaal, maar ik voel me nog steeds goed om deze kilometers nu in mijn spiergeheugen te hebben.