Draadloze mini camera
december 2007
-
steelgateIk heb ooit eens een draadloze mini camera gekocht, ik heb die aangesloten op mijn pc met succes, maar ik zou graag de beelden willen zien via een website. Zodat ik bijvoorbeeld de camera thuis installeer en dat ik op het werk kan zien wat er thuis gebeurd.
Ik weet dat je dat kan doen met een FTP prog. maar hoe moet ik precies beginnen.
kan er mij iemand op weg helpen.28 december 2007 10:19 -
leviathanJe zou zelf een webserver op je computer kunnen installeren en de camera de bestanden automatisch daarin laten plaatsen zodat je ze zelf kunt zien.
Als je, zoals je zelf al aangaf, met een FTP programma wilt gaan werken, moet je zelf even uitzoeken of er bij het programma dat jij gebruikt een functie zit om de inhoud van een bepaalde map elk X aantal minuten te uploaden.
Mij lijkt methode 1 het makkelijkst.28 december 2007 11:43 -
steelgateHoe doe je dat precies een webserver maken?
Ik gebruik Filezilla client als FTP prog, maar ik weet niet of er een functie op zit dat je op aantal minuten kunt uploaden. Hoe kan ik dat weten of die functie erop zit?28 december 2007 11:59 -
leviathanWebserver maken: http://www.apachefriends.org/en/xampp.html
en vooral de instructies/tutorials lezen.
En om te achterhalen of er een automatische upload functie in filezilla zit, moet je even zoeken.28 december 2007 12:12