is dit een goede koop of niet?
anders ga ik hem direct kopen.
dingen die ik wel belangrijk vind:
-is hij stil?
-is Acer een goed merk?
-is hij een beetje snel
sommige mensen zeggen dat Acers lawaaiige dingen zijn maar sommigen vinden ze heel stil.
bedankt!
27 december 2007 18:55
luccey
Acer is wel een goed merk, en of hij stil is kan ik niet zeggen volgens de specs, maar ik heb 1 vraagje: wat wil je met de pc gaan doen;
- als het voor school en office gebruik is, is het een pracht pc
- maar als je er op wil gaan gamen is het 3x niks, de processor is perfect voor gamen (1 van de snelste op dit moment zelfs ;)), maar de grafischekaart kan lang niet alle games aan.
kort om: het is een mooi pc'tje voor een beetje standaard werk als office, maar voor gamen zou ik een ander systeem nemen, dan zal je al snel aan de 1000 euro of hoger zitten. ;)
27 december 2007 19:00
arjan_sa
snel zeker.. die graka kan beter.. best goedkoop voor een quadcore pc!
ook wel mooi maar iets te duur voor mij, wat is trouwens een shrader clock?
27 december 2007 19:12
knarf
Google
27 december 2007 19:12
Account verwijderd
Videokaart moet toch wel behoorlijk wat spellen aankunnen hoor ;) |Daar hoef je je nu ook weer niet zo heel erg bang over te maken ;) Die kaart is prima als je af en toe een spel speeld, hij wordt pas bagger als je echt hardcore nolife wilt gaan gamen erop ;)
Als je gewoon af en toe een spel wilt spelen, en alles op medium/high goed vind ipv ultra dan is deze pc zeer geschikt -> KOPEN DUS
27 december 2007 19:15
vixsta
oke ik ga hem dus kopen!
gamen doe ik niet zo veel maar ik wil wel dat hij makkelijk de games aankan die tot 2011 worden gemaakt.