nou nee dat ook niet. vroeger deed bearshare het nog wel maar nu ook niet meer. Kazaa doet het dus ook niet. eigenlijk gewoon geen p2p programma. Dus daarom dacht ik dat deze persoon misschien ook zoiets had....
maar wie heeft er verstand van zulke filters? kan het zijn dat ze een adres dichtdoen die je via een omweg weer open kan krijgen ofzo? of is die firewall eraf te halen.. want Limewire geeft aan dat de firewall aan staat. maar die heb ik dus allang uitgezet. En btw: de provider heeft het bevestigd dat ze het geblokt hebben....
wie weet de oplossing!!!????
greetz,
Peter
27 december 2007 17:33
dave6
Ik zal het met eten aan mijn vader vragen want hij heeft verstand van Computers dus misschien weet hij een oplossing?
27 december 2007 17:34
petersstam
nou zou helemaal TOP zijn!!! T zal wel ingewikkeld zitten haha maar ik wil wel even een dagje puzzelen hor... alvast dank voor het vragen!
27 december 2007 17:36
dave6
Ik heb het nagevraagt bij mijn vader maar je kan hier niks tegen doen!
27 december 2007 17:45
ali
Waarom Frostwire??
Download Limewire Basic ( later pro downloaden )
Firewall in windows limewire laten toestaan
Firewall van antivirus etc. UIT
27 december 2007 17:47
petersstam
hmmmm, nou ja, ik ga toch nog even verder zoeken want volgens mij moet het op een ??n of andere manier wel kunnen. Misschien door de router anders in te stellen of door een extern ip-adres te gebruiken. of een PHP surfer of wat dan ook. het moet gewoon lukken haha
nou in ieder geval veel dank voor de moeite!
greetz,
peter
27 december 2007 17:48
marijn100
Probeer de map: C:\Documents and Settings\<jou Gebruikersnaam>\Application Data\LimeWire is te wissen dan komt je configuratie wissart van limewire opniew ;) dat wil ook nog wel eens helpen
27 december 2007 17:54
petersstam
EEEHj!!!! effe een update: Kliksafe heb ik eindelijk omzeild! K kan nu onbeperkt surfen enz. Limewire doet het niet. maar die online downlaods en youtube enz enz wel. Was een heel gedoe om dat spul te omzeilen maar het is gelukt. als je wilt weten hoe het moet, mail je maar. want kliksafemensen kunnen dit namelijk ook lezen. stel je voor dat ze het blokkeren.... haha maar ben dus happy.... en even op het eigenlijke onderwerp terug te komen: is het al gelukt? of doet ie het nog steeds niet?