Hallo, ik heb gisteren even Windows ge-reinstallt maar nu wil Limewire niet meer connecten,
Er zit geen firewall in de weg zegt die maar het verbingsstreepje blijft gewoon op 1 staan:S
Ik heb echt alles maar ook alles geprobeert op het gebied van poorten los zetten, en kom er nu ook niet mee aan van dan moet je even de map .limewire verwijderen want dat heeft ook geen enkele zin!
Wie weet de gouden oplossing?:S
PS Het gaat om LimeWire Plus! 1.6
25 december 2007 16:25
knarf
?k had dat ook, heb toen energie kabeltje van mijn router er 10 sec. uitgehaalt en daarna deed ie het gewoon. Anders moet je ff netwerkverbindingen(en) herstellen.
25 december 2007 16:54
arjan_sa
heb je restart van windows geprobeert? Klinkt raar maar het helpt..
En reinstall van Limewire?
Probeer eens limewire Basic, kijk of het hetzelfde blijft.. zoniet, dan ligt het aan je limewire Plus, zo ja, dan is er iets mis met je pc/firewall/internet
25 december 2007 17:14
gerbenkwakkel
Nope geen van beiden helpt!:S
25 december 2007 17:39
knarf
Heb je al wel Routerkabel eruit en er weer in gedaan.
25 december 2007 17:41
gerbenkwakkel
Jup!;) maar heeft geen nut!;) op elke PC hier in huis kan LimeWire geen verbinding maken!:(
25 december 2007 18:18
unknown
Limewire plus is geen offici?le limewire.
je hebt limewire basic of limewire pro.
basic kan je gratis downloaden en pro staat (raarmaarwaar) gewoon in limewire basic als je op limewire pro zoekt.
25 december 2007 18:37
gerbenkwakkel
Dat weet ik wel, maar.. LimeWire Pro heb ik en net ff LimeWire Basic en allebei hetzelfde probleem!:S
25 december 2007 18:41
unknown
dat probleem heb ik ook gehad. ik heb op een dag gewoon de virusscan, firewall, firewall van windows uitgezet. de instellingen van de router opengezet voor limewire. het leek alsof hij nogsteeds geen verbinding maakte. maar jawelhoor na 10 minuutjes had ik verbinding, en niet zo'n klein beetje ook.
25 december 2007 18:43
gerbenkwakkel
Ja, ten eerste gebruiik ik al nooit geen virusscanner!;) en ten tweede ook al zet ik de firewall los.. het heeft geen dodo zin!:S