stijnley
Vooreerst hartelijk bedankt voor de prachtige tweak om XP de vista-look te geven!
Na het installeren van de vista look, heb ik de sidebar van deze site geinstalleerd. Dit is goed verlopen maar ik merk nog enkele probleemjes, waarbij ik hoop op jullie hulp:
- als ik een nieuwe gadget wil gebruiken probeer ik Gadget Extractor te openen, maar daarbij krijg ik de foutmelding "toepassingsfout, kan de toepassing niet juist initialiseren". Kan iemand mij helpen hoe ik nieuwe gadgets kan invoeren?
- bij de gagdet "Weer" merk ik enkel de temperatuur in een wit vakje, zonder een zonnetje/wolkje/... Ik veronderstel dat hierbij iets fout is gelopen. Weet iemand raad?
- om van al dit moois te kunnen genieten, moet je er toch constant toegang tot hebben. Nu merk ik dat ik na het klikken op "bureaublad weergeven" op de snelstartbalk, de sidebar en de extra navigatieblak bovenaan verdwijnen. Ik zou deze graag blijven zien als ik op bureaublad weergeven klik, maar ik wens deze niet boven alle andere vensters te laten uitkomen.
Wie O wie helpt mij uit de nood?
Alvast bedankt!!!!
25 december 2007 12:01