Hoi, ik heb pas 3 pc's gemaakt uit oude onderdelen.
Alle 3 de pc's werken en er is Windows XP en software op geinstalleerd (PM maar welke en welke er licenties hebben ).
[color=blue]topic weer opgeruimd...[/color]
Knarf, let er wel op dat het OS en de software die je ook aanbiedt wel legaal is (en dus inclusief originele licentie). Anders moet je het ff uit de topicstart weghalen.
@vorige posts die opgeruimd zijn: de TS moet inderdaad de images even fixen, maar wat Rapidshare betreft, dat moet hij zelf weten. Als mensen niet de moeite willen nemen een paar seconden te wachten, dan denk ik ook niet dat ze ge?nteresseerd zijn. Als de TS zich echter druk zou maken dat ge?nteresseerden zouden weglopen daardoor dan zou hij het vast wel aanpassen.
24 december 2007 19:58
knarf
Ik heb nu die linken toegevoegd
25 december 2007 10:47
raymus
Lol waarom zijn ze zo duur?
Edit
25 december 2007 12:05
knarf
@Raymus : Zelfde Prijs hoor, alleen andere volgorde :P
25 december 2007 12:09
unknown
ik heb wel interesse in die pc van ?100 maar waar welke regio woon je?
25 december 2007 12:22
knarf
Wie heeft er nog intresse
25 december 2007 20:21
Account verwijderd
Ik misschien in PC1, maar hij is veel te duur. Lijkt me hoogstens iets van 40 euro waard..
26 december 2007 09:40
knarf
Hij wordt minimaal 80 euro. Er zit nog een goede hardeschijf in en een redelijke processor. Er zit ook een AGP kaart in
26 december 2007 09:48
Account verwijderd
Nee, helaas dan. Dat is veel en veel te duur.
Als er nu eens een tft scherm bij zat, ala dan. Maar 80 euro voor een AMD Athlon, 512 mb ddr en een nvidia mx 400 dat is veel te veel. Ik heb al vaker 2e hands oudere pc gekocht, voornamelijk voor bijvoorbeeld familie ofzo die alleen iets voor te internetten nodig had. En dan zie je dat jouw prijs veel te hoog is :O Toen heb ik 55 euro betaald voor een pentium 4, 17" tft scherm, 512 mb sd-ram, 20 gb harde schijf en een nvidia mx 400..
26 december 2007 09:53
knarf
Nou dan kan dit topic gesloten worden, heb al voor alle pc's een koper gevonden op Marktplaats die wel die prijs wilt betalen.