Casemodding!!
december 2007
-
kevinvnHallo tweakers,
Ik heb een vraagje ik ben bezig met mijn kast te modde, maar nu heb ik een vraagje.
Ik wil de kabels zo veel mogelijk wegwerken dus ik vroeg me af.
Er zijn hoesjes die je om de kabels kunt doen altans dat heb ik op internet gezien zodat je de kabels niet meer ziet maar de hoesjes zeg maar.
Kan iemand me helpen met de naam van zo'n hoesje of hoe je het ook mag noemen....
Alvast bedankt,
Mvg,
Kevinvn23 december 2007 16:58 -
louwrensmeshen bedoel je?
mijn voeding had dat al:P23 december 2007 17:00 -
kevinvnen waar kan ik zo'n meshen spul dan kopen..?:P23 december 2007 17:03
-
xp 2Elke computershop (een echte, niet Mediamarkt ofzo) heeft dat wel, desnoods op bestelling.23 december 2007 17:05
-
stijnb[url]http://www.it-service.be/webshop/index.php/cPath/29_31[/url]
op die pagina staat alles want je nodig hebt(wel op bestelling)
je kan ook veel casemodding stuff kopen en is een van de goedkoopste shops
23 december 2007 17:39 -
gerbenkwakkelwww.azerty.nl heeft het ook!;) gewoon cable-sleeving!;) op casejunkies en op hwi staan ook wel tuts erover;)23 december 2007 17:44
-
raymusOok hier op tw staat een tut voor cable slaves en hoe dat in ze werk gaat;) Hier een linkje23 december 2007 19:24
november 2008
-
lordmatthewik zelf vind het ook leuk om me pc te verandere ik heb in quad q6600 met 3 gig werk geheuge toen ik hem kocht heb ik der bijna un week later een andere cpu cooling op gezet de asus silent square is wel leuk :P en ik heb der 2 staaven van 30 cm en 2 van 10 neon in zite ik heb ook un regelaar in zite voor me fans ook zite der sensor voor de warmte bij ik heb ook nog un nvidia geforce 8400 in zitte beetje saai maar ja geld op :S bine kort gak un andere voeding hale want hij word un beetje warm en un 120 mm fan dit is me 2de projekt al me vorige had ik opgeblaze met overcloke ik had de chipset ook overgeklock niet slim dus maar nieuwe kans da8 ik laat da @#@! moederbord het niet toe :S ach ja . ik ben zelf nog veel meer van plan maar wie houd der ook zo van ?? gr matthew
[mod]Bumpen van topics met dergelijke data's eerst overleggen met de staff graag. Let ook op je interpunctie van je zinnen, ben bekkaf na het lezen van je bericht, pas dit even aan[/mod]11 november 2008 23:54 -
easyboarderwat een gigantische BUMP! :p
Maar ik hou ook van casemodsben er op het moment niet zoveel mee bezig, maar dat komt door tijd gebrek.. Ik heb zelf een andere koeler op mn E6700 geplaatst, namelijk de zalman 9500 (nog wat, met google vind je hem wel). 120mm fans geven een blauw licht af, wat mooi mengt met mn groen CCFL (neon staafje). binnenkort mn gesoldeerde fancontroller erin hangen om snelheden te beperken en de mogelijkheid toe te voegen om mn neon aan en uit te zetten of te dimmen
ps.
Je maakt wel erg lange zinnen :p (mod taak eigenlijk)
[mod]Zoals je ziet is het geregeld, ook wij zijn niet altijd aanwezig en zien niet alles. Op een gegeven moment komt alles weer goed hoor[/mod]12 november 2008 09:55 -
louwrens[quote=123003]
bumpen mag, mits het nuttig is (A)
[mod]Weten wij ook, maar zoals je al zegt "mits het nuttig is" EN moet het in ABN getypt zijn zodat het duidelijk leesbaar is![/mod]12 november 2008 17:16