Niet zo geweldig, en rivatuner dee het niet, maar graka zit op stock speeds nl 800/700
Die ga ik ook wat OC'en en met me eventuele nieuwjaarscentjes van oma (a) kan ik wel wat DDR2-80 kopen
24 december 2007 00:00
sonnyboy772
Ik heb nu een amd64 3500+ @2.20 Ghz ;
En Ati Radeon x550 ; graag zou ik deze overclocken ;
Zou u bij dezen kunnen een handje helpen ?
Dbv
Sonny
24 december 2007 00:38
louwrens
@Xp2: je bent Feature Tests vergeten
alles stock en standaard:
[img]http://i9.tinypic.com/7x9v4wh.jpg[/img]
24 december 2007 00:42
blacksorcerer
@Sonnyboy: misschien is het verstandig een gpu overclocking guide als >deze< te volgen ;)
@Louwrens: bij 3DMark06 is het niet nodig de featuretests te doen om een 3DMark score te krijgen.
Ga je zelf trouwens nog overclocken (aangezien je zegt 'alles stock'), want anders hebben we aan je screenie niet veel aangezien het een overclock topic is en geen 3dmark-screenie topic :p
24 december 2007 09:02
Account verwijderd
Ik ga van de week ook eens mn videokaart OC'en. Nu is hij full loaded 36 graden zoiets en dat mag van mij wel wat hoger :P
CPU overclocken doe ik niet zo aan, aangezien ik vind dat je het verschil van die paar honderd mhz nu ook niet meer zo geweldig merkt. Bij een videokaart merk je het veel beter (mijn mening dan). Nouja je kan misschien je cpu een paar ghz naar boven krikken maar ik heb niet echt zin om iedere keer met een fles stikstof naast mn pc te zitten.. ;)
24 december 2007 09:48
lbjornl
[quote=98076]
Ik merk ook geen verschil als ik men cpu naar 4.0 Ghz 'OC, waarschijnlijk omdat men RAM geheugen te traag is :-(
24 december 2007 11:23
Account verwijderd
[quote=98087]
Klok je dat toch ook omhoog ;)
Ik vind zowieso, OC'en is alleen om even plezier te maken. Echt fatsoendelijk op een OC'ed systeem werken (lees dan wel fatsoendelijk hoog overclocked, want een paar honderd mhz voel je amper) zal nooit echt fijn werken. Geluid van de koeling of steeds het feit dat je je stikstof moet bijvullen, dat is niet echt prettig werken..
24 december 2007 11:29
lbjornl
RAM geheugen kan ik niet overclocken :s
24 december 2007 11:33
luccey
[quote=98089]wel :P
als jij ze nu bijv. op 533mhz hebt lopen, dan kun je ze overclocken naar 800 bijv. ;)
24 december 2007 11:39
lasth0pe
nog ff een tip voor mense die tuts zoeke over overclocken, ga naar www.gamekings.tv en zoek ff onder hardware woensdag het filmpje over overclocken, daar word een boel info over gegeven ;)
zelf heb ik mijn pc niet overclocked want ik vind dat een beetje te link om te doen en hij loopt toch al op 2.39 Ghz standart dus