PC Start niet
december 2007
-
knarfHoi,
Ik heb pas bij iemand gewerkt en nieuwe pc onderdelen gekregen.
Ik heb een moederbord(MSI, MS 7008),een processor (Pentium 4, 3.2 ghz) en 512 mb geheugen gekregen.
Ik had er ook alle overige spullen bij gekregen om de pc werkend te maken. Daar deed hij het gewoon goed. Eenmaal thuis had ik dus 2 pc's. Mijn oude pc heb ik in die kast van mijn nieuwe pc gezet en ik heb die oude pc aan mijn zusje gegeven.
Nu heb ik die nieuwe onderdelen in mijn oude kast (Apevia X-Plorer zwart) gedaan.
Maar ik heb het probleem dat ik die aan en uitknop kabeltjes, als ik die aansluit dat ze het niet doen.
Ik heb de aankabel al op alle poortjes geprobeerd maar hij doet het steeds niet.
Als ik mijn voedingskabel er opnieuw indoe gaan heel even mijn fans en mijn cpu fan draaien.
Mijn specs zijn :
Apevia X-PLorer -kast
Trust 570 Wat -voeding
MS 7008 -moederbord
Pentium 4 -processor
512 MB Kingston -geheugen
2 Sata schijven (200 en 80 GB) - harde schijven
2 DVD Branders23 december 2007 11:31 -
lordievaderJe weet zeker dat die kabeltjes van de frontpanel goed aangesloten zitten? Probeer het anders eens andersom in te steken(maakt volgens mij bij switches niet uit maar wel bij led's). Ze hebben namelijk ene + en een - kant. Volgens mij maakt het niet veel uit hoe je ze erin steekt ze moeten alleen maar contact maken.
Misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.buildyourown.org.uk/pc-building/troubleshooting/23 december 2007 11:52 -
raymusHahaha heb je je moederbord wel gevoed? Want dit had ik ook:P23 december 2007 11:53
-
bj farmoreAls zijn CPUfan draait dan is het mobo wel gevoed.. maar misschien heb je de aparte cpuvoeding vergeten aan te sluiten als je die nodig hebt.
En verder moet je gewoon een handleiding op zoeken hoe je het precies moet aansluiten op je moederbord. Staat er heel duidelijk in.23 december 2007 13:20 -
knarfMijn voeding was kapot, ik heb er ff een andere ingegooid van 400 wat.
- slotje -23 december 2007 15:27 -
keitarooke.23 december 2007 15:28