-
gerbenkwakkel
Hallo, steeds als ik wil connecten met een CoD4 server krijg ik deze fout!:S
Ik heb alles geupdated tot de laatste versie, zowel CoD4 als Punkbuster!:S
[img]http://img112.imageshack.us/img112/5336/huhzu8.png[/img]
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Image Fix ;)[/color][/size]
16 december 2007 21:47
-
louwrens
kleine lettertjes gerben
16 december 2007 21:47
-
leviathan
Mensjes die dezelfde serial als jou gebruiken en het erg bont op die server hebben gemaakt, hebben ervoor gezorgd dat die serial een permban heeft gekregen op die server.
16 december 2007 21:49
-
gerbenkwakkel
Hahaha en ik heb hem nog wel origineel:| waarom denken mensen toch altijd dat ik het altijd illigaal heb?:S
16 december 2007 21:50
-
leviathan
Raar, ik heb altijd gedacht dat dit een serial gebonden ban was (door andere topics op het verkeerde been gebrachtt). Het zou zo kunnen zijn dat de server andere files heeft en jouw files dus niet gelijkend zijn. Andere servers moeten vast wel lukken he?
16 december 2007 21:52
-
koenh
reinstall heeft dat al geholpen,, Anders zou ik zeggen uhh de fik derin met dat ding :P
Of google effe (als je dat nog niet gedaan had, maar ik ga ervanuit dat je dat al gedaan hebt ;) )
16 december 2007 21:55
-
lbjornl
Instaleer eens op een andere pc en gebruik dezelfde key maar ook een andere naam(in het spel) en probeer dan eens te connecten want dit heb ik al meer gezien.
@Levi: ik denk wel dat iedereen een andere serial heeft dus dt kan het al niet zijn.
Ben je zeker dat je geen wallhackje of cheats gebruikt hebt ???
Kijk eens in je cod2 map of er geen cheat bestanden in staan, als hje een map download zit er vanalles bij :s. Of er heeft misschien een flauwe plezante admin van die server gewoon iedereen een ban gegeven. :p
17 december 2007 10:41
-
Account verwijderd
De melding zegt toch al genoeg? Je nickname is gebanned ;) Probeer eens een andere?
17 december 2007 12:01