Volgens mij ook XFX. Ik ben er zelf helemaal fan van. hij is ook vrij stil van XFX. Ik zou echt voor de 8800GT gaan als je niet veel geld hebt maar toch luxe wil gamen. Hij is zeker sterker dan de 8800GTS (raar genoeg)
22 december 2007 13:17
louwrens
XFX die alleen die grotere koeler heeft? dacht het niet.
nVidia levert gewoon hun kaarten af bij de fabrikanten (XFX, Asus, BGF, POV enz) en die plakken hun eigen stikker erop :P
22 december 2007 21:08
luccey
[quote=97881]nou, ik dacht dat ik dat een keer had gelezen op de site van XFX zelf :P
[color=grey]*Gaat zoeken naar het desbetreffende artikel :P*[/color]
22 december 2007 22:14
raymus
[quote=97881]Maar hoe zit het dan dat die van asucks bijvoorbeeld goedkoper is dan XFX?
22 december 2007 23:48
lordievader
XFX wil meer op zijn kaarten verdienen, en hebben een betere naam. Over het algemeen geld een betere-naam meer betalen :P
22 december 2007 23:50
keitaro
Betere naam wil ik niet zeggen.
Wat het wel kan zijn is concurentie uit de ogen van Asus gericht. + Asus zit groot op meerdere gebieden in de hardware branche. Dat ze paar euro's minder verdienen met sommige hardware maakt aantrekkelijker om bij hun te kopen. En die paar euro's verdienen ze weer terug met andere hardware.
XFX zit niet zo heel breed met andere hardware. Ze hebben wat Mobo's maar meerendeel is VGA.
23 december 2007 00:30
lordievader
Ja maar iedere een beetje Nvidia fan weet alles van XFX en de triple X series. XFX zijn ook premium partners van Nvidia. (ok zie net op de nvidia site dat Asus dat ook is.) Maar Asus verkoopt ook ATI producten XFX alleen Nvidia.
23 december 2007 00:34
keitaro
Jaja, XFX is een geweldig merk. Maar wat ik bedoelde was dat dat een reden 'kan' zijn waarom Asus goedkoper is dan XFX.
23 december 2007 00:51
lordievader
Ja dat ben ik wel met je eens dat Asus veel meer doet dan alleen video-kaarten.:)
Ik heb zelf de EVGA 8800GT Superclocked edition een paar dagen geleden aageschaft en ik moet zeggen, ik ben er hardstikke tevreden mee. De fan die erop zit is de grotere versie dan die er standaard op zat omdat die niet genoeg koelde bij de OC versies. De kaart haalt nu een maximale temperatuur van 70 graden als ik Crysis speel op 1280x1024 + 8x AA + en alle instellingen op HIGH.