Hee Tweakers,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een programmatje waar je muziek mee kan opnemen van bijv. internet.
Want soms luister ik muziek op clipjes.nl ofzo, maar downloaden gaat niet dus je kan het rippen of iets in die geest.
Maar op google vind ik alleen CD Rippers, maarja die zit al op Wmp.Kan iemand me mischien helpen?
Greetsz,,Riick...
13 december 2007 17:27
leviathan
Je zou het met bijvoorbeeld het gehele filmpje kunnen rippen en dan de audiostream daar weer van loskoppelen. Wat ook een mogelijkheid zou zijn, als je geluidskaart het toe laat, om je sound input en output softwarematig met elkaar te verbinden bij je instellingen zodat je direct op kunt nemen wat er ook over je boxen afgespeeld zou worden.
Houd echter wel rekening met copyright.
13 december 2007 17:30
riick
AL geprobeert tervergeefs:(
Op m'n vorige computer had ik wel een programmatje ik moest op "Rip" Klikken en op "Stop" als je muziekje op internet was afgespeeld, dat beviel prima ik weet alleen niet op welke site ik dat heb gevonden:(
13 december 2007 17:37
arjan_sa
Er bestaat een extentie voor FireFox die dat kan, Hij kan filmpjes rippen, en ook alleen de muziek dacht ik.. nouja, iig de filmpjes.. Dat is teniminste iets:).
Ik kom niet op de naam ervan, maar het is er wel! Zoek ff op www.firefox.com, ben bijna zeker dat je het daar vind;)
13 december 2007 17:37
lbjornl
met realplayer moet dat wel lukken :p. Of download je liedjes via limewire, nog gemakkelijker.
13 december 2007 17:38
riick
Heb zelf al iets gevonden hoor....
Kan wel een -slot- op;)
13 december 2007 17:40
kazmi
Wat heb je gevonden dan?
Zo hebben andere mensen er ook nog wat aan, hoeven die geen onnodig topic te openen
Zet gewoon op Stereo mix bij source voor internet-opnames;)
13 december 2007 20:19
mattuz
C:\Documents and Settings\Naam account\Menu Start\Programma's\Bureau-accessoires\Entertainment\Geluidsrecorder
of start > alle progamma's > Bureau-accessoires > entertrainment > Geluidsrecorder
wrm moeilijk doen als het makkelijk kan
14 december 2007 08:06
lorre851
Realplayer kan toch livestream opnemen?
14 december 2007 11:10
lbjornl
[quote=96950]
idd snap niet waarom dat er niet mee zou lukken :s.