@Bj farmore: EIST staat uit. Maar de processor blijft hetzelfde.
@Arjan_sa: die processor heeft meer dan ?100 gekost. Overclocken valt niet onder de garantie. Dat ga ik best niet wagen.
13 december 2007 20:01
arjan_sa
Je snapt mij niet;)..
niet je CPU overclocken..
Maar je FSB, dat is iets anders.. Kijk, als je mobo 2.13Ghz kan bv, en je FSB maar 800Mhz, dan werktie bij mij maar op 1,599 ghz. Dus kan je je FSB overclocken(met een waarde van 100-450) dus ik zette 'm op 260, dat was precies de snelheid van mijn CPU. Oftewel, mijn processor is niet overclocked, voor zover ik het snap...
Nja, doe maar niet als je het best belangerijk vind dan, maar dan valt er niet veel aan te doen geloof ik...
13 december 2007 20:05
gerbenkwakkel
C1E Dan? staat dat ook nog aan? (BIOS)
13 december 2007 20:06
lorre851
Dat stond aan, en dat staat nu uit. Nu is de snelheid 2x 1.86Ghz, zoals ie moet zijn.
Bedankt!
13 december 2007 20:39
gerbenkwakkel
Okee!:) geen dank he, daar zijn we kameraden voor hiervoor op het forum!:D
13 december 2007 20:57
knarf
- slotje -
13 december 2007 21:00
rubenus
[quote=96934]
wtf waarom bepaal jij dat? Ik weet da deze teactie net zo zinloos is, maar dit vind ik toch raar.
13 december 2007 21:22
knarf
het probleem is toch opgelost
13 december 2007 21:25
blacksorcerer
[color=blue]Ja, maar dat betekent niet automatisch dat het gesloten moet worden.
Er kunnen ook nog mensen zijn met eenzelfde probleem, en die misschien nog iets willen toevoegen, of met deze oplossing niet het resultaat hebben bereikt.
Daarnaast ben jij geen moderator of admin, dus heb je er niets over te zeggen, en overtreedt je de regels door een totaal nutteloze en niet-toegestane post te plaatsen (inmiddels 2 zelfs).
Een TS kan zelf wel nog een request voor een slotje doen, maar uiteindelijk bepaald een mod/admin of het gesloten wordt.
Het is nu in ieder geval duidelijlk dat we dus niet meer wensen dat dergelijke request door anderen in een topic worden geplaatst ;)[/color]
Edit: en daar wil ik wel nog even aan toevoegen dat je een dergelijke request als lid alleen per PM aan een mod/admin kan sturen indien dat topic tegen de regels is en er na een tijd een mod/admin dit nog niet heeft opgemerkt. Maar zorg dus dat je niet zelf in overtreding van de regels gaat