hallo,
mijn internet doet de afgelopen dagen heel erg traag en de software van mn netwerkkaart (ralink wireless) werk volgens mjij ook niet goed want die software detecteerd de router niet ook niet als ik op rescan druk
ik heb wel indernet maar volgens die software dus volgens mij niet
weten jullie een oplossing voor dit probleem??
afast bedankt
groeten Dave_17
12 december 2007 15:02
nickk
Systeemherstel??
Had ik ook een keer...:P
12 december 2007 15:12
dave_17
systeemherstel?? hoe doe je dat? jah srry ik heb niet gek veel verstand van computers
12 december 2007 15:20
bj farmore
Als je info had gegeven over je OS was ook handig geweest.
Maar als je XP hebt werkt het zo:
Start > alle programma's > bureau-accessoires > systeemwerkset > systeemherstel
In dat programma kun je jouw pc in een eerdere staat(paar dagen terug bijv.) brengen waar er iets dus misschien nog wel goed liep wat nu verkeerd loopt.
Maar eerste even een andere vraag, heeft de software eerste wel goed gewerkt??.. zo niet dan heeft systeemherstel ook geen zin.
12 december 2007 15:49
dave_17
systeemherstel uitgevoerd maar hij doet het nogsteeds niet:S
heel vervelend andere oplossingen??
12 december 2007 15:51
bj farmore
Detecteerd hij wel wat dan?? En is het toevallig een laptop dat je aan de buitenkant per ongeluk een knopje van wifi uit hebt gezet?(je geeft niet veel info over wat je hebt).
En het kan ook aan de router liggen, geef die eens een reset dan.
12 december 2007 16:53
lbjornl
[quote=96775]
Als hij het knopje zou uitgezet hebben zou hij geen verbinding niet meer hebben :s.
EDIT: zit je niet over je datalimiet ???
12 december 2007 18:04
dave_17
ik heb een normale pc met windows vista een MIMO netwerkkaart met software4 van ralink wireless
of ik over mn datalimiet heen zit denk ik niet ik heb mn pc nou bijna een jaar en heb dat nog nooit gehad
12 december 2007 20:50
bj farmore
Woon je in belgi???.. weten we even zeker of je wel een datalimiet hebt.
Maar je zou de router even een reset kunnen geven. Aangezien je zegt dat je pc moeite heeft met het netwerk te vinden, of heeft die sowieso moeite met vinden van andere netwerken. Je zou ook even de software kunnen herinstalleren. En misschien in IE(als je die gebruikt) onder extra > internetopties, cookies en tijdelijke bestanden verwijderen, daar kan het internet ook langzamer van worden.
12 december 2007 20:57
andredrummer
[quote=96750]
ik had dit ook, misschien helpt het alle kabels en routers en modems (weet ik veel) bij langs te gaan en alles eruit en erin doen...