De meeste plantaardige oli?n bevatten veel Omega 6-vetzuren. Hoewel Omega 6-vetzuren essentieel zijn, zijn ze nodig in een evenwichtige verhouding met Omega 3-vetzuren, en het standaard Amerikaanse dieet is veel te getipt in de richting van de Omega 6-kant. Wanneer u teveel Omega 6-oli?n eet, tast u niet alleen uw immuunfunctie aan, maar neigt ook naar een hoger niveau van ontsteking en mogelijk chronische ziekten.
Hoewel vis absoluut een gezonde bron van Omega3-vetzuren is (ondanks dat het een meervoudig
Nike Cortez Dames onverzadigd vet is), kunnen visoliecapsules schade aanrichten aan uw gezondheid als ze niet goed worden bewaard of verpakt. In dit geval is het het beste om het meervoudig onverzadigde vet in zijn natuurlijke staat te consumeren: in de vis (koudwatervissen zoals zalm en kabeljauw zijn uitstekende bronnen van omega-3 vetten) of in een visoliecapsule weet je dat het niet is geoxideerd en ook de juiste verhouding van DHA / EPA.
Verrassend (of helemaal niet verrassend, afhankelijk van met wie je praat), bereidt Whole Foods het grootste deel van hun warme barmaaltijden met de zeer reactieve koolzaadolie, een van de hoge Omega6 meervoudig onverzadigde plantaardige oli?n (dit is slechts een observatie uit mijn ervaringen met eten Daar). Dus lees de ingredi?ntenlijsten voordat je gaat scheppen en probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat je canola eet.
Het komt neer op? Als je je
Adidas Zx 700 Uomogezondheid wilt verbeteren, je beter wilt voelen terwijl je traint en racet, langer leeft en je meer verzadigd voelt gedurende de dag, eet dan betere vetbronnen.
Dit bericht wordt gesponsord door Treadmill.com. Alle meningen zijn de mijne. (En ik beloof dat mijn volgende bericht niet wordt gesponsord! Sorry voor twee op een rij.)
Ik weet niet of ik dit hier ooit heb gedeeld, maar toen ik aan het afvallen was, hadden mijn moeder en ik een kleine deal.
Ik was 26 en werkte als verslaggever. Ik was te zwaar en ongelukkig en geloofde dat het verliezen van gewicht mijn leven zou veranderen. (Dat deed het, maar het was meer dat het de katalysator was om mijn leven in eigen handen te nemen dan
Nike Air Pegasus 83 Heren het daadwerkelijke gewichtsverlies.) Ik wilde naar een trainer in mijn sportschool gaan, maar kon het niet alleen betalen.
Mijn ouders hadden me daarvoor al geholpen om trainers te betalen, en
Nike Cortez Femme ik zou gaan trainen met hen en de rest van de week tussendoor mijn zelfde slechte gewoonten voortzetten, of ik zou mijn interesse verliezen na verschillende sessies.
Toen ik dit keer vroeg, vroeg mijn moeder hoe het deze keer anders was. Ze was bereid me te helpen, maar ze wilde er ook voor zorgen dat ze haar geld niet uit het raam gooide. We besloten dat ik de sessies op mijn eigen creditcard zou zetten zodat ik kilometers kon sparen, en zij zou me terugbetalen als ik het gewicht zou verliezen. Omdat ik het me niet kon veroorloven om haar terug te betalen, was ik vastbesloten alles te doen wat nodig was om het gewicht te verliezen.
Nike Air Max 90 Hombre Ik denk ook dat de sterren net waren uitgelijnd en dat ik toen klaar was en niets me zou tegenhouden - maar de financi?le prikkel deed zeker geen pijn.
Dus toen de fijne mensen op Treadmill.com e-mailden met de vraag of ik het nieuws over hun uitdaging voor gewichtsverlies zou delen, stemde ik in
Adidas Nmd Womens omdat ik het interessant vond.