Je weet dit waarschijnlijk al uit je eigen ervaringen op de paden, maar het is nog belangrijker wanneer je nieuwe paden verkent - houd je verwachtingen onder controle. Zelfs als iemand lyrisch is over dit pad, ga maar met één verwachting naar binnen; plezier hebben! Raak enthousiast over het feit dat je daar bent, maar bouw het parcours niet te veel op. In plaats daarvan, laat het pad zijn ding doen en je alleen woo, je zult iets vinden om verliefd te worden op het moment dat je stopt met zoeken. Niets verpest een trail-onderneming zo snel als de verwachtingen teniet is gedaan!
Als je echt je verwachtingen kunt achterlaten en je korte broek aan kunt trekken, is het vinden van een nieuw parcours eenvoudig. Trek eenvoudig een kaart omhoog, blader door
Nike Air Pegasus 83 Damen het gebied dat u wilt verkennen en kies een parkeerplaats! Of, nog beter, trek gewoon naar die trailhead die je meerdere keren hebt gereden en gooi de auto het park in ... ga dan het pad op!
Vergeet niet om je roedel te vullen met een paar basisspoorbenodigdheden (zoals water, snacks + lagen), want wie weet wanneer je terugkomt ... waarschijnlijk omdat je zoveel plezier zult beleven aan het verkennen, vergeet je je om te draaien!
Om eerlijk te zijn, heb ik nooit - zelfs bij banen die ik minder leuk vond dan deze - het einde van het weekend gevreesd. Ik hou echt van routine, en weekend dingen zouden ophouden minder leuk te zijn als het altijd het weekend was.
Ik heb mijn collega's de volgende week de Brooklyn Half laten runnen omdat ik een meedogenloze race-opdringer ben. (Oh, en ik geloof in mensen.) Jordan had 10 mijl op haar
Nike Air Odyssey Womens schema en haar gebruikelijke lopende buddy was weg, dus ik dacht dat ik het met haar moest laten lopen, omdat ik haar hierover had gesproken. We ontmoetten een groep op JackRabbit (deze link brengt je naar een volledig en fantastisch schema van evenementen in hun winkels, waar ik tot 2 minuten geleden nooit van wist) in Park Slope.
De route voerde ons naar Red Hook, langs het water door Brooklyn Bridge Park en Dumbo en vervolgens terug bergopwaarts naar Park Slope. Het was een
Adidas Stan Smith Mujer grotendeels nieuwe route voor mij, wat echt een leuke afwisseling was van mijn West Side Highway- en Central Park-routes. Wat nog belangrijker is, het was de eerste 10-miler van Jordani?, en ik ben zo trots op haar. En volledig jaloers op hoe ze er niet eens uitziet alsof ze een spier bewoog, veel minder brak het zweet. Ondertussen kreeg ik een sexy kont hardlopen.
Daarna ging ik naar Brooklyn Boulders voor een van mijn aankomende berichten bij Propel. Ik zal meer delen in een komende post, maar laat me gewoon zeggen dat een 10-mijlsloop misschien niet de beste warming-up hiervoor is. Ik werd daarna UITLAAT en het kostte me waarschijnlijk een half uur om terug te sjokken naar de metro. (Dat was minder dan een mijl afstand.) Maar het was een belachelijke hoeveelheid plezier.
Tenzij je denkt dat ik nooit downtime neem, heb ik mijn
Nike Air Max 270 Damen kapsel geannuleerd en ben ik van plan met Jen in te storten op mijn bank ...