ik bedoel als ze nou eerst kijken welke films er wel niet op tv komen 'gratis'
Want voor zo'n 'gewelddadig' spel betaal je geld.
Voor films ook..
Maar er komen vaak genoeg van die films op tv dat er mensen helemaal afgeslacht worden
als ze daar nou eens eerst naar kijken
!!!!
10 december 2007 17:14
michelvandijk
Tegenwoordig is geweld in een film of game heel gewoon. Wordt er iemand doodgeschoten (o.i.d) op tv, is ook 'heel gewoon' mensen kijken van niks meer op, dus waarom dan wel van deze game ..?
als jij echt elfen lied had gekeken weet jij dat het niet alleen om moorden gaat maar om de gedachten dat er voor iedereen een huis is.
10 december 2007 18:03
keitaro
Hee een anime!ikke happy.
Ff offtopic. Elfen Lied is wel 1 van de beste series van 2004. Genomineerd met 6 prijzen als ik het goed heb. Prachtig verhaal.
Verder vind ik dat de mensen die games toelaten en manhunt etc verbieden niet zo moeten zeuren. Men speelt hoe dan ook de games wel. Als voorbeeld mijn broertje. Die kocht als 11 jarige gewoon GTA SA in de Bart Smit waar 18 op staat. En kreeg hem zonder gezeur zo mee.
10 december 2007 18:23
enesg
[quote=96620]
Dat is idd een groot probleem in de winkels.
Ik geef maar even een voorbeeld, toen ik 12 was kreeg ik GTA SA 18+
ook gewoon mee bij de intertoys toen was de prijs nog 50 euro.
Maar de zelfde dag wou ik een of ander shietspel kopen 16+
Die koste 9 euro maar die kreeg ik niet mee.
De dure spellen geven ze gewoon, maar de goedkopere niet
10 december 2007 19:04
arjan_sa
Ik wou Splintercell kopen, 16+.. mocht niet..
Maar toen mijn moeder erbij stond zeiden ze niks meer..(toen ik 12 was:P)
Nu geven ze het gewoon mee.. Want tja.. Willen ze tegen mij zeggen dat ik te jong ben.. staan ze best voor lul:P
10 december 2007 19:24
mallo
Manhunt is niet op de pc of wel?
10 december 2007 19:53
riick
@Keitaro: Mag ik hier ook nog een nieuws bericht van maken...>?<...
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] vraag zoiets a.u.b. per PM, dit is daar namelijk niet de juiste plaats voor. [/color]
[color=gray]Daarnaast kan je dat misschien beter aan een admin vragen, die kunnen het nieuwsbericht toelaten. [/color][/size]