whaha, hij valt wel te bewonderen in mijn Xfire profiel EDIT: Kliker die klik klik
08 december 2007 13:50
arjan_sa
en??
Eind van de week, heb je nu wel animo raymus?
09 december 2007 15:20
simon8400
Ja, het word inderdaad wel eens tijd om te selecteren nu...
09 december 2007 22:08
raymus
Uuhm ja laten we gaan selecteren, alleen hier moet ik even met rax over hebben..
10 december 2007 19:39
arjan_sa
Al erover gehad? :P
[Edit]
@hieronder, oei, wel veel ja:P..
die 1e was om het topic levend te houden, die 2e was als grapje(A)..
3e ook om levend te houden..
de rest was ongeduldigheid van mij:P..im srry:P
11 december 2007 16:26
blacksorcerer
Quotes van Arjan_sa in dit topic in minder dan een week:[quote](edit: Geen afbeeldingen meer?)
Raymus, tijd om te beslissen(6)[/quote][quote]weinig animo:P Aansteller(A):)..[/quote][quote]Deze topic is een beetje dood... En ik weet dat het tegen de regels is om dan nog te posten..
Maar maakt niemand meer nog een creatie?
Anders zijn er wel weinig dingen om uit te kiezen :P[/quote][quote]uuhm, volgens mij komen er niet veel banners/enz meer :p..[/quote][quote]en??
Eind van de week, heb je nu wel animo raymus?[/quote][quote]Al erover gehad? :p[/quote]
vanwaar het constante ongeduld?
Het komt er vast wel hoor ;)
@Raymus: je kan misschien het beste een poll maken en dan in de topicstart een overzicht (thumbnails en naam van de deelnemer) maken. Een van de admins zal de poll wel z.s.m. toelaten dan
11 december 2007 16:52
louwrens
en de makers mogen niet stemmen op de poll, anders stemmen ze op zich zelf :P XD
11 december 2007 18:01
raymus
Oke ik heb even een idee, ik moet van iedereen zijn banner hebben die hij wil voor een vote... Sommige hebben er maar 1 maar sommige hebben er meer, dus daarom. Voor de mensen die er meer hebben gooi die hier heen.
11 december 2007 21:41
blacksorcerer
En dan is het waarschijnlijk verstandig even de link van die banner naar Raymus te sturen per PM ;)
En een link naat de thumbnail is ook wel handig, als je een ImageShack plaatje hebt, is dat meestal .th.jpg in plaats van .jpg achter de naam van het plaatje