ik ga ook meedoen zodra ik CoD4 heb, en natuurlijjk een nieuwe graka!:)..
Dus over een maandje doe ik mee (15 dec(^):))
30 november 2007 15:29
koenh
als je mee wil doen dit graag dan aangeven in dit topic
30 november 2007 15:36
timo
Hallo allemaal
ik speel nu een tijdje Call of Duty 4 en ben behoorlijk gevorderd met de multiplayergame. Nu heb ik alleen een nieuwe laptop gekocht met windows vista en ik kan niet vinden waar deze mijn saved games bewaard zodat ik de oude kan kopieren en ik niet opnieuw hoef te beginnen.
kan iemand mijn hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Timo
30 november 2007 15:43
arjan_sa
in C:/Users/(jenaam, ik gok timo)/Opgeslagen spellen
Of
in C:/Users/[jounaam]/Documenten/ Dan de COD4 map denk ik;)
@Koenh,
Nee hoor, de poll hiervan is "Wil jij meedoen met COD4"
30 november 2007 15:45
timo
Bedankt voor je snelle reactie arjan!
Helaas staat het daar neit daar had ik al gekeken!! Het vreemde is ook als ik op mijn oude pc met XP kijk daar staat bij program files en dan in de map van het spel gewoon een map met players en daar staan mijn opgeslagen spellen in alleen op mijn computer staat die hele map players er niet tussen :S En bij users ook niet!!
Timo
30 november 2007 15:56
arjan_sa
Ik snap deze zin niet:
[quote]Het vreemde is ook als ik op mijn oude pc met XP kijk daar staat bij program files en dan in de map van het spel gewoon een map met players en daar staan mijn opgeslagen spellen in alleen op mijn computer staat die hele map players er niet tussen En bij users ook niet!![/quote]
Misschien een paar zinnen ervan maken ipv 1:P
30 november 2007 16:00
stanno
Ik heb sinds gister COD 4 maar ik kan geen MP doen, vanwegen dat keycode in use, dus als deze server daar omheen kan doe ik graag mee :D,
30 november 2007 16:06
timo
ok zal mijn best doen ;)
als ik op mijn oude pc waar nog windows XP op staat ga zoeken naar mijn opgeslagen spellen. Dan vind ik deze in de map prgram files/activision/cod4 en dan players. Alleen in de map program files/activision/cod4 op mijn nieuwe computer daar staat de map players niet.
Hoop dat dit beter is
30 november 2007 16:07
stanno
Hoe kan je op zon private server inloggen? moest je dan eerst iets van een crack hebben ofzow? ik kan het nml niet vinden op internet
30 november 2007 16:13
arjan_sa
op je nieuwe computer heb je toch nog niet COD4 gespeeld timo?
Zo niet, dan moet je de hele map Players van je oude naar je nieuwe kopieren..
Dat wilde je toch? Van je oude PC alle info naar je nieuwe pc kopieren?
Dan kopieer je in dit geval de hele map Players ;)