Cod2 lukt voor mij voor geen meter XD en cod4 loopt hardstikke soepel op alles high :P
23 november 2007 15:05
Account verwijderd
[quote=94296]
Dat komt door Vista ja, CoD 4 is gemaakt voor vista. CoD 2 niet ;)
23 november 2007 15:09
ikkus
IK heb tegen gestemd, mijn PC's (en vast ook wel die van anderen) trekken CoD2 net, de nieuwste spellen zoals CoD4 zijn onmogelijk te spelen omdat mijn PC's niet aan de minimale specs voldoen (eigenlijk vooral de graka).
Ook vind ik nu de CoD2 clan nog kort bestaat dat het niet verstandig is om gelijk aan een CoD4 clan te beginnen.
23 november 2007 15:14
lasth0pe
[quote=94197]
bedoel je dat ik xbox live heb ofzo? (ja heb ik ook daar niet van)
23 november 2007 16:10
kazmi
Nee, ik denk dat hij bedoelt dat je via Xbox live tegen PC gamers kan spelen.
Dus hij zet zijn Xbox aan, en joint dan de server... Maar volgens mij kan dat nog steeds niet. Het is namelijk al een belofte die de 1e Xbox moest vervullen geloof ik
23 november 2007 16:14
lbjornl
maar als er een cod4 clan komt gaat er zeker minder met cod2 gespeelt worden en dat vindt ik niet zo positief :p, ben pas in de clan dus :(.
23 november 2007 16:30
bj farmore
[quote=94308]
Dat zal wel wat anders lopen, CoD4 zal wel beter beveiligd zijn tegen illegale versies. En dus zuller er daarom al wat afvallen, en een nieuw spel kopen doet ook niet zomaar iedereen.
Ik doe om redenen ook niet mee, en bij de CoD2 clan vond ik het maar 1 keertje leuk in de server.
23 november 2007 16:37
lasth0pe
@ kazmi ow zo bedankt voor de verduidelijking, en nee volgens mij kan dat idd nog steeds niet
23 november 2007 17:32
Account verwijderd
[quote=94310]
Nee hoor is nog steeds soort van zelfde beveiliging als cod 2 ;)
Op www.***************.nl staat servers die je kan gebruiken zonder serial ;)
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] Ook al zou er een private cod4 server gedraaid worden voor de clan, staan we het niet toe dat je naar sites verwijst met als reden dat je daardoor ook met een illegale versie door online kan spelen (aanmoediging). (Wat er verder per PM verstuurd wordt hebben wij geen controle over.) [/color][/size]
23 november 2007 17:37
bj farmore
Dan word het wel interresanter, maar ik denk niet dat ik dat spel aankan. Is het trouwens ook vista verplicht of wil het ook via XP?