ik ben niew hier op de site en zit al met een probleempje.
ik heb altijd COD2 online kunnen spelen, maar sinds kort word ik gekicked door PB.
ik heb het spel opniuew geinstalleerd en ook heb ik PB geupdate met de link die in de topic van Tweakwindows clan is gegeven.
nog steeds word ik na circa 30 seconden eruit gegooid met de melding:
Server Disconnected - InViX has been kicked via PunkBuster (for 0 minutes)... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed.
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedank!
invix.
13 november 2007 15:36
michelvandijk
[s][offtopic]Denk aan je spelling / grammatica ..;)
Zoals: ''niew, opniuew''[/offtopic][/s]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post is geen nuttige bijdrage!, daar letten wij wel op![/color][/size]
13 november 2007 15:38
etienne
het opnieuw installeren van het spel heeft geen nut, hier ligt het niet aan.
Heb je deze site eens goed gelezen? Als je de stappen uitvoert zoals op die site beschreven wordt, wordt je PB geupdate en als het goed is wordt je dan niet meer gekickt.
Ik zou als ik jouw was de stappen op die site nogmaals doornemen en dan proberen of je nogsteeds gekickt wordt.
alleen die foutmelding die jij geeft heeft volgens mij niet met het update van pb te maken....maar daar weten anderen weer meer van dus even afwachten op andere reacties...
13 november 2007 15:54
raymus
Als dat niet helpt wat etienne hierboven mij heeft gezegt ligt het aan je instelling in cod, ik zal even afwachten of dat van etienne helpt. Anders zoek ik dat andere even snel op;)
13 november 2007 16:18
unknown
hetzelfde probleem heb ik met warrock. maar dat updaten etc. helpt niet
[size=8][color=red]Mod: [/color][color=black] Ik zie niet aan je post dat je gegoogle hebt, ik raad je aan dat te doen;)[/color][/size]
13 november 2007 16:20
louwrens
staat PB dan wel aan?
dat staat weer bij, waar je je nickname invoert
13 november 2007 16:21
invix
bedankt voor de hulp!
ik probeer nu wat Etienne zei en ik zal zeggen of het lukt of niet.
en ja Louwrens, PB staat aan =)
13 november 2007 16:51
etienne
Ik zag net staan in het cod2 tw clan topic dat de pb van de server ook niet helemaal klopte...(is nu verholpen)
Had je het probleem alleen op die server of ook op andere servers?
14 november 2007 00:05
jeroentjeh
probeer is het cod2\pb mapje te verwijderen.. en dan opnieuw te updaten met de .exe wie op www.punkbuster.com staat.
14 november 2007 09:59
invix
bedankt voor de hulp, hij doet het! =D
het ging op meerdere servers, maar bij de TW server ging die wel heel snel.
gelukkig doet die het nu weer=)