Nee want dan zou ik een hoge ping hebben, en dat heb ik echt niet;) Ik zal eens de always unload ddl tweak gebruiken kijken of dat helpt;)
12 november 2007 20:14
masterwillems
mischien heb je "choke" kan aan je temp files liggen, ccleaner over je pc en je temp files zijn weg
12 november 2007 20:15
kazmi
Wat ik zei, doet er niet toe, want je joint al via LAN(Dat bedoelde ik eigenlijk).
Als je eens probeert te joinen via je Externe IP adres?
Heb je geheugen zuigende processen lopen?
Heb je andere instellingen dan voorheen?
Heb je gameXP gebruikt?
Is je virus scanner iritant aan het doen, op het moment dat COD laadt?
Is er een Proces die, hoe langer het aan staat, meer recources gaat gebruiken?
12 november 2007 20:16
arjan_sa
Probeer:
Verbind je computer rechtstreeks met de modem
Doe een verbindingstest
Doe een ping tussen je PC en een andere PC (die je misschien hebt, het kan idd aan je firewall ofz liggen als je ping te hoog is).
mrr nu ben ik een beetje in de war..
Lagt je internet? Of Lagt je server, of lagt je hele PC nou??
Bedoel je met Lag:
? Beeld gaat traag door verbinding tussen PC en [...]
of
? Beeld hapert doordat er een fout is die je zelf niet weet
probeer ook eens te sleutelen met trialversies van tuneup ofz... Zoals MW al zei, je temp files legen...
12 november 2007 20:56
raymus
Ik heb met cod 2 erg lage frames, terwijl ik nfs carbon alles op high speel en nergens last van heb:S Heeft iemand een idee?
18 november 2007 12:01
blacksorcerer
[li]Eens op DX7 zetten, sommige videokaarten lijken nogal last te hebben van de Auto of DX9 setting.[/li]
[li]Ook ff andere grafische drivers (eventueel de nieuwste beta-drivers) proberen.[/li]
[li]Of desnoods testen op een leeg OS (ff op 2e partitie zetten o.i.d.) of je daar het probleem ook hebt.[/li]
[li]Check ook of je wel alle drivers (ook van je chipset en processor, aangezien je een nieuwe pc/upgrade had gekocht)) wel hebt ge?nstalleerd en of daar geen nieuwere versies van zijn.
[/li]
[b]
Edit: [/b] "Frames zitten boven 40" maar nu zeg je dat de frames erg laag zijn bij CoD2? 40fps is prima speelbaar (vloeibaar, geen gestotter ofzo) en lijkt wel gewoon een redelijke fps voor jouw graka, dus dat zou ik dan niet echt laag noemen.
18 november 2007 12:46
raymus
Uuhm ik heb hem nu op dx7 gezet, hij heeft de frames nu boven 75. Hoe komt het dat ik eerst wel dx9 kon gebruiken en nu niet:S
18 november 2007 17:15
kazmi
[offtopic] raymus, waar meet jij je FPS mee?[/offtopic]
Maakt DX 7 en 9 dan zoveel verschil???
18 november 2007 17:19
raymus
Ik heb hem nu op dx7 staan maar zodra ik van dichtbij op bijv: hout ga schieten, gaan mijn fps weer naar 20:S