Ik gooi de dekens terug, kruip de keuken in en doe het licht aan terwijl ik ga. Ik schenk mezelf een paar vingers koffie in en begin het proces van voorbereiden op het uur of zo van vrijheid dat zich voor mij ontvouwt. Dit proces zou strikt kunnen worden georganiseerd, en ik stel me voor dat het voor sommige van mijn
Nike Air Pegasus 83 Mens collega's in de vroege ochtend is. Voor mij omvat het afleidende momenten van gedachten opschrijven, proberen mijn favoriete hardloopsokken te vinden,
www.tinywoods.co.uk misschien een passage uit een boek lezen, of een artikel dat mijn grootmoeder me vorige week in de mail stuurde, als reactie op de late sms-berichten van vrienden waar ik niet wakker voor was, bleef zoeken naar mijn sokken, startte soms een boodschappenlijst die uiteindelijk op de tafel zal liggen, vaak sluit ik mijn horloge aan voor de last-minute lading die eigenlijk geen verschil zal maken ... de discombobulated lijst zou kunnen doorgaan. Dit is mijn vorm van routine. Ik controleer de temperatuur, waar heb ik gisteren mijn panty's achtergelaten? De vloer, Laura, altijd de vloer. Ik werp een blik op de klok, zeg tegen mezelf dat ik me moet concentreren, klaar ben met aankleden in
Nike Air Max Command Damenrecordsnelheid, klik op mijn hoofdlamp en ga de glorieuze, knetterende kou tegemoet.
Ik begon mijn liefde voor rennen te voeden in mijn late tienerjaren. Ik heb nooit verder dan vijf mijl tegelijk gelopen en besloot om te trainen voor mijn eerste marathon. Ik denk dat ik van een uitdaging hou. Sinds die eerste winter van het leren hoe je lange kilometers moet loggen, vaak galopperend solo door de besneeuwde bossen, ben ik niet gestopt. Toen ik overstapte van de universiteit naar de middelbare school om me door verschillende geografische locaties en banen te verplaatsen, mezelf te leiden door de emotionele overbelasting van gezinsscheidingen en zieke ouders, om te navigeren naar het einde van relaties en het begin van nieuwe, was hardlopen de enige constant had ik. Het is een praktijk geworden die diep geworteld is in wie ik ben.
Adidas Ultra Boost Donna Ik begin de eerste paar bevroren stappen in de donkere buurt waarin ik woon, meteen het gevoel alsof ik mezelf losmaak van alle beperkingen. Terwijl mijn ademhaling reguleert tegen de kou, verdwijnt de spanning in mijn kaak. Ik glimlach naar de snel vervagende sterren en mijn spieren ontwaken om te voldoen aan de eisen die ik eraan stel. Het is een paar kilometer op verharde wegen voordat ik bij de ingang van het netwerk van paden sta die ik graag 'thuis' in mijn hoofd noem. Frost bedekt de bladeren en zorgt voor een knapperige overgang naar het enkele spoor. Ik voel de lucht oplichten, meer nog dan ik het zie, voel de energie in het bos beginnen te verschuiven, en ik merk al snel dat ik tegen de zon aan race.
Het is een tijdje geleden dat ik een link heb geplaatst waar ik dol op ben (hier, dat wil zeggen - ik doe ze op de regs op
Nike Epic React Flyknit Mujer het werk), en ik vond deze week een aantal bijzonder geweldige lezingen, dus ik dacht dat ik zou delen. Ik heb ook geprobeerd de auteur via e-mail, tweet of commentaar te laten weten dat ik echt van iets heb genoten dat ze hebben geschreven, omdat het leuk is om een ??beetje waardering voor hun werk te tonen.
Heb je mijn levenspartner, lage angst ontmoet? Deze gelezen was GOED, en ik denk helaas dat veel te veel van ons zich ermee kunnen identificeren. (ELLE)
De cultus van druk Ik zal volledig toegeven dat ik zeker te veel heb verheerlijkt en mezelf onnodig druk heb gemaakt, dus dit artikel resoneerde heel veel met me. Het afgelopen jaar heb ik actief geprobeerd mijn leven leeg te maken. En het is geweldig. (Medium)
F Ja of nee Ik heb deze gevonden via de blog van Grace en het bouwt voort op het 'hel ja of nee'-principe van nee
Nike Air Max 95 Femme zeggen als je niet helemaal enthousiast bent over iets en het toepast op dating. Nog steeds op zoek naar die hel ja! (Mark Manson)
Voedingsetiketten voor alcohol, uitgelegd Of liever, hun gebrek daaraan en de ingewikkelde redenen erachter en de mogelijke gevolgen voor de volksgezondheid van consumenten die weten hoeveel calorie?n ze consumeren wanneer ze drinken. (Vox)