trackmania is vet of UT2K4 is ook leuk om op een lan te spelen :P
01 november 2007 21:11
leviathan
Welk genre zoek je? Strategy games lijken mij altijd nog het beste als je met minder dan 8 man bent (shooters worden imo pas leuk met 8 of meer)
01 november 2007 22:52
snowy
HALO 2
02 november 2007 09:30
timenting
mijn voorkeur gaat uit voor BTF 2..speel k al zoo lang kan dr nog geen genoeg van krijgen..
maar je kan ook nog eens denken aan Warcraft3-C&C-COD2 ( zitten nog steeds veel mensen bij)
er zijn opzich wel veel van die spellen je moet even kijken wat jezelf leuk vind... Sucses
02 november 2007 09:34
lbjornl
[quote=91407]
ik ben een favoriet van FIRST shooters en strategiegames ;) zeker geen third person dat haat ik !!!!
shooters kunnen ook leuk zijn als je met twee speelt bv. rainbow six vegas (terroristhunt)
en ik heb gehoord dat gears of war voor de pc uitkomt jeeeeeej !!! => kben een beetje gefreakt door dat spel ::D
02 november 2007 10:15
leviathan
Het is al maanden bekend dat GoW uitkomt op de PC, en deze gaat tevens een Vista-only game worden.
Microsoft heeft toentertijd zelf "uitgelekt" dat het naar de pc gaat komen, ze hadden dit spel in een plaatje verwerkt bij reclame voor "games for windows". Daar stond er ook vaag ergens GoW verstopt.