Zodra ik Archlord opstart doet alles het echt heel mooi, maar zodra ik wil gaan spelen komt er een blauw scherm.:(
Iets over "ERROR Disp" 0x0000008E, zelf vind ik het niet op google op een game site is er deze week bijna niemand:(
en op forums staat er ook niets kan iemand mij mhelpen?
Riick
30 oktober 2007 15:53
erwin_w
Ik heb die melding net in google gezet en wat schetst mijn verbazing, een heleboel links met die betreffende foutcode.
Even een tip, zet google eens op alle talen / het internet i.p.v. alleen nederlands, hierdoor krijg je meer antwoorden van Google.
Even snel gekeken maar volgens mij heeft dit te maken met de video-drivers.
Wil je meer weten voer de tip dan even uit die ik hierboven gaf.
Succes
30 oktober 2007 15:57
riick
Ik wil graag meer weten
30 oktober 2007 15:59
erwin_w
Ik wil nu niet vervelend gaan doen maar via Google kan je 'meer te weten' komen over dit probleem, dus mijn advies, ga daar eens even lezen wat er met deze fout bedoelt wordt.
Het is hier namelijk wel de bedoeling dat je eerst google gaat raadplegen voordat je iets gaat posten of vragen gaat stellen.
Ik ben heus niet te beroertste om iemand te helpen maar dan moet je er zelf eerst wel wat voor gedaan hebben.
Ik gaf al aan dat het te maken had met de video-drivers, dit staat dus vermeld op google.
Toch wens ik je nog succes hiermee.
30 oktober 2007 16:21
blacksorcerer
Als admin wil ik ook even benadrukken dat we er hier wel zij om je te helpen, maar dat er van jou verwacht wordt dat je ook inzet toont...
Als iemand als Erwin je dan probeert te helpen en al duidelijk aanwijst waar je eens moet beginnen met zoeken en mogelijke oplossingen uitproberen, moet je dat ook aannemen en zelf er wat mee doen, i.p.v. zeggen 'ik wil graag meer weten'.
Als je al eens bij Microsoft die foutcode ingooit zegt die:
- [url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B827663[/url]
- [url]http://support.microsoft.com/kb/903251/nl[/url]
- hele verzameling: [url]http://support.microsoft.com/search/default.aspx?catalog=LCID%3D1033&spid=global&query=0x0000008E&adv=&mode=r&cat=False[/url]
Je hebt ons ook nog helemaal niet vertelt welk OS je gebruikt en eventueel welke hardware, dat schiet dus niet zo op. Daarnaast kan je op Google nog meer vinden als je alles op Microsoft al geprobeerd hebt (wat me sterk lijkt).
Het kan aan vee dingen liggen, maar met zo weinig input , en dingen die je zelf al geprobeerd hebt aan ons te vertellen, schiet het niet zo op ;)
30 oktober 2007 16:57
riick
Ik heb Service Pack 2 en mijn video kaart Unichome Pro VIA/S3
30 oktober 2007 18:11
erwin_w
Rick, begin is er al wat betreft de hardware, maar zou je misschien ook bij je profiel de hardware willen invullen?
Dan zal de vraag, welk systeem, welke OS e.d heb je, niet meer gesteld gaan worden.
Is een kleine moeite maar helpt zo veel.
Heb je al wat meer informatie gevonden in ??n van de door ons genoemde links e.d.?
30 oktober 2007 18:24
riick
nee, sorry:(
30 oktober 2007 19:14
erwin_w
Tja, we geven die info niet voor niets h?, moet je er wel wat mee doen. :P
30 oktober 2007 19:15
riick
weet ik, maar ik vind echt nergens en het probleem is ik ben 12 en kan nog niet al te goed engels en aangezien me computer net gecrasht is en ik gelukig deze site vond met alleen virusvrije dingen, zit ik niet meer erg veel op veradelijke site's waar ik dingen download...zoals tuts hoe je archlord kan spelen want NOD32 geeft gelijk aan dat er een Trojan in zit:S