Een paar weken geleden had ik een rustige nacht thuis toen ik een e-mail kreeg van de StitchFix PR-vertegenwoordiger. CBS New York was bezig met een segment en ze wilden een lokale klant. Wilde ik op tv zijn?
Ehm, ja! Ik heb een snel pre-interview met de CBS-producent gedaan op weg naar Lacey's repetitiediner. Ze vroeg waarom ik StitchFix deed, en ik zei iets in de trant van "om uit te wijken van mijn gebruikelijke Lilly Pulitzer en J. Crew."
Ik denk dat ik het
Adidas Zx Flux Damen pre-interview heb gehaald, omdat de producent vroeg wanneer ze met mijn cameraman naar mijn appartement kon komen.
En toen liepen ze naar binnen en zagen ik zelfs een Lilly-schilderij aan mijn muur hangen, want ja, ik ben dat meisje.
Welnu, het segment werd gisteravond uitgezonden!
Ik nam een ??bad toen Lacey riep: "Wil je langskomen om jezelf op tv te kijken?" (Ik heb jaren geleden mijn kabel geannuleerd omdat ik geld weggooide omdat ik zo weinig tv keek.) Ik stond op het punt om ga slapen, denkend dat ik de videoclip gewoon online zou vangen ... maar Bailey en ik liepen erheen, omdat ik het leuk vond om bij vrienden te zijn om naar te kijken.
De Zirkel Wilderness ligt helemaal in het noorden van Steamboat en is een beetje een van de radar juweel. De Circle is een must-do-classic en het is een toegangspoort tot hoge bergmeren en grillige toppen, met prachtige wilde bloemen in
Adidas Zx Flux Damen de zomer. De Zirkel Circle is een lus die de Gilpin en Gold Creek Trails verbindt, # 1161 en # 1150. Het pad bereikt ongeveer 2500 voet en is ongeveer 11-12 mijl lang. Toegang is vanaf de Trailhead van Sloveni? op 8500 voet, en ligt op ongeveer 45 minuten rijden van Steamboat via Hwy 129. Vanaf het zadel dat de twee paden met elkaar verbindt, heeft u een fantastisch uitzicht op het Gilpin-meer, omringd door grillige toppen. Er zijn veel meer opties om op Mica Lake toe te voegen, evenals andere paden en pieken voor langere excursies, hoewel de Circle zelf perfect is. Ik geef er de voorkeur aan Gilpin te beklimmen en Gold Creek af te dalen, dit is een rotatie met de klok mee.
De Flat Tops Wilderness ligt ten zuidwesten van Steamboat Springs en ligt op een minuut rijden van de stad. Het gebied klimt naar hoogtes van 12.000 voet en is een prachtige, platte top mesa of smaragdgroene bergen, massa's meren, prachtige wilde bloemen,
Nike Air Max 95 Femme gouden espen in de herfst en de beroemde Devil's Causeway, een klassieker die je niet mag missen. De verhoogde weg zelf is de 50 voet zeer rotsachtige stuk landbrug die smaller wordt tot 3-5 ft met steile kliffen en drop-offs aan weerszijden, niet voor mensen met hoogtevrees. Niet iedereen kiest ervoor om de Causeway over te steken en het is geweldig om terug te keren naar dat punt. Het is ongeveer 3 mijl van de TH in Stillwater Reservoir naar de Causeway, het bereiken van ongeveer 1500 voet onderweg, en is een geweldige 6 mijl heen en terug. Als de omstandigheden droog zijn, kun je de verhoogde weg oversteken en doorgaan naar de Chinese Wall Trail en Bear River Trail om een ??lus van 10,5 mijl terug te maken naar de auto. De meest voorkomende Colorado Blue Columbines die ik ooit heb gezien, waren jaren geleden op dit pad. Het duurt ongeveer 1 uur om vanuit Steamboat Springs naar TH te rijden, maar het is de moeite waard om te zeggen dat je de Devil's Causeway bent overgestoken!
Soms is het moeilijk voor mij om te motiveren om te sporten wanneer ik bij mijn ouders thuis ben (wat ik was voor Pasen.) Het is zo leuk om rond te slenteren in mijn jammies en koffie te drinken ... maar we hadden brunchreserveringen om 11 uur, en Ik wist dat er
Nike Air Max 270 Womens na de brunch geen training plaatsvond, dus startte ik een van onze DailyBurn-trainingen, Triplet Ladder. De training bestaat uit slechts drie bewegingen: een halter vastpakken, hand-release push-up en plooiensprong. Je begint met één rep van elke oefening en bouwt dan op tot zoveel rep als je kunt; Ik kreeg 10 binnen de 15 minuten na de training. (De hele training is 29 minuten, maar het vlees van de training is slechts 15.)