Spring Creek Trail en Buff Pass: Spring Creek is direct vanuit het centrum bereikbaar vanaf Maple Streets, of vanaf een toegang vanaf 3rd. Hoe dan ook, dit is een Steamboat Classic. Persoonlijk wed ik dat ik dit parcours gemakkelijk heb gerend op de minste 1500 keer in de afgelopen 20 jaar. het is een geweldige manier om naar toe te gaan en het is prachtig. Van 1 december tot 15 april is Spring Creek gesloten voor de natuur in de winter en er zijn slechts ongeveer 4 mijl open. Daarna biedt Spring Creek een geweldige 10-11 mijl run (5,5 tot Dry lake, en 5,5 omlaag) met rollende heuvelopwaarts die 15 bruggen
Nike Air Vapormax Womens over prachtige borrelende Spring Creek kruist. Er is water bijna de hele weg op dit juweeltje van een pad, evenals wilde bloemen en torenhoge espen, en de kreek en schaduw bieden een welkome traktatie in de zomer. De immer populaire Spring Creek Memorial Trail Run en Run Rabbit Run 100 gebruiken beide deze trail als onderdeel van hun cursussen. Spring Creek is geweldig voor een loopbare 3 mijl heen en terug, een 10 mijl op en neer, of een loopbare 5 mijl "sloot lus" (vraag een lokaal). Vanaf de top van Spring Creek en de Dry Lake-parkeerplaats zijn er een veelheid aan opties als je lang wilt blijven. Vanaf Dry Lake loopt u Buff Pass Road op voor een extra 7 mijl klim tot 10.000 voet naar Summit Lake, van daaruit kunt u de Zirkel Wilderness tegenkomen door naar links te gaan en naar rechts te gaan en naar Long Lake te rennen (8-5
Nike Air Max Command Herren meer mijlen, afhankelijk). Dan kun je rennen naar Fish Creek, over de Mountain View Trail naar het skigebied, of naar het oosten naar de Divide Trail en Rabbit Ears Pass. De combinaties zijn eindeloos en zullen u overal van 20-30 mijl en verder opleveren. De USFS en onze Trails Alliance werken actief aan meer opties op Buff Pass die ook zullen resulteren in singletrack-opties van Dry Lake tot Summit, waaronder een zojuist voltooide route. Spring Creek wordt goed gebruikt bij wandelaars, hondenliefhebbers en hardlopers, maar ook bij fietsers, maar ik vind dat het na de eerste 2 mijl of zo nooit echt druk is. Ik moet ook zeggen dat druk een relatief begrip is, aangezien geen van de paden erg druk zijn in Steamboat. Beren, elanden, vossen, elanden en bergleeuwen zijn allemaal gespot op Spring Creek. Deze hardloper en haar gangmaker
Nike Cortez Hombre liepen tijdens RRR ooit een beerwelp in het donker tegen op mijl 70 ISH.
Ik had 8 mijl op mijn schema, dus ik rende naar het park en rende een beetje rond om 4 te bereiken voordat ik hen ontmoette, en rende toen 4 met hen. We hebben de laatste tijd speciale gasten met ons laten praten en de gast van zaterdag was
Nike Air Max Zero Donna fysiotherapeut Wendy Winn. Ze heeft haar eigen praktijk, is ook een hardloper (begrijpt dus de behoeften van de hardloper) en was super lief. Ik heb op dit moment geen verwondingen (ik hoop dat ik niet alleen JINX mezelf was), en Finish Line is dichter bij me (en ik ben redelijk lui), maar anders zou ik naar Wendy gaan.
Zondag: ik had mijn gemiste snelheidstraining op zondag moeten doen, maar ik had een Soul Cycle-les geboekt bij HALLIE (die daar net begon les te geven en ik wilde haar klas proberen), en ik besloot dat gewoon te doen. Nou, Hallie maakt het dood bij Soul. Ga haar klas volgen als je kunt!
Ik lees het nieuwe boek van Gretchen Rubin en heb nagedacht over mijn eigen gewoonten. Meditatie maakt me altijd beter, maar ik geef geen prioriteit. Hetzelfde met het werken aan mijn kern. Ik ben voortdurend ongelukkig met hoe het
Nike Air Max 2017 Femme eruit ziet, maar ik doe er niets alleen aan. Nieuwe doelen: 5 minuten meditatie, 5 minuten kernwerk - zowel 's nachts als' s ochtends. Ik kan zeker een extra 10 minuten vinden voor beide dingen aan beide uiteinden van mijn dag.