-
enesg
Als ik kartrider speel wil het spel nogal vaak vastlopen.
Waar kan dit aan liggen?
Mijn internet is kan het niet zijn, die is erg snel.
En mijn laptop is ook vrij nieuw.
26 oktober 2007 13:10
-
masterwillems
de laptop is mischien vrij nieuw, maar de videokaart is niet echt gemaakt voor games.
26 oktober 2007 13:35
-
bj farmore
Ik heb even gekeken voor de systeemvereisten voor dat spel. Dat moet wel werken op die videokaart als ik dat zo bekijk. Maar misschien kun je de resolutie en dergelijke wat lager zetten en dan weer proberen.
Anders kan het een probleem zijn met Vista, het is geen nieuw spel meer. Dan kun je proberen om bij het bij de eigenschappen van het .exe bestand de compatibiliteits-modus in XP(of ouder) te zetten.
26 oktober 2007 13:49
-
enesg
Je zegt nu wel dat het spel niet nieuw is, maar hij is gister nog geupdate.
En ik heb dat al gedaan compatibiliteits-modus op xp gezet
En ik speel het spel ook niet op fulscreen
26 oktober 2007 13:51
-
bj farmore
Ik kan nu niet vinden wanneer het uitgekomen is, alleen dat in US het in begin 2007 is uitgekomen. Maar daarvoor werd het ook al in Azi? gespeeld. Dus het spel zal wel ergens uit 2006 zijn. Maar update's zegt niks over over de nieuwigheid van iets, XP word ook nog steeds geupdat. Dat is ook al een paar jaren oud. Maar speel het eens op fullscreen, daar word het wel lichter van dan hoeft het ook niet steeds windows te laten zien. En verder hoe zijn de instellingen??.. alles op High oid??
26 oktober 2007 17:12
-
irfan
heb je ati? kijk dan eens bij je catalyst control center instellingen nVidia? Dan bij Forceware instellingen
26 oktober 2007 18:10
-
bj farmore
[quote=90641]
Zoals in hardware profiel staat heeft hij een Intel onboard graka.
26 oktober 2007 18:21