Heb als het goed is al de nieuwste driver voor me graka geinstalleert dus ik weet even niet meer wat ik moet doen....
Weet iemand de oplossing bedankt:)
23 oktober 2007 11:49
sjz
Ik heb dit ook (desktopcomputer SJ) maar het kan geen kwaad. Je moet dat bericht gewoon negeren. Je zult merken dat games bijvoorbeeld nog steeds evengoed reageren enzo...
23 oktober 2007 12:19
louwrens
ja daar heb ik ook vast last vanvandaag weer gelijk na het inloggen, zodra je cpu ff te lang 100% neemt flipt de driver:(
AMD/ATi heeft nu tenminste stabiele drivers, nVidia nog niet.
ik ga zo ff versie 163.75 beta installeren, heb nu 163.69
23 oktober 2007 16:56
rubenus
Ik heb hier een standaard driver die meegeleverd was met me HP PC. Deze werkt tot nu toe altijd nog goed, nog nooit zo'n melding gehad
23 oktober 2007 17:01
louwrens
op onze HP kleptop is er ook niks aan de hand.
@Sav:
kijk ff met Everest welke chipset ding hebt, iets met nvidia
23 oktober 2007 17:05
sjz
Ik vind het niet zo'n groot probleem eigenlijk, het gebeurt enkel bij het inloggen en dan nog eigenlijk maar vrij uitzonderlijk. Bovendien herstelt die zichzelf vrij snel en moet je zelf niets doen, buiten dan dat tekstballonnetje eventjes te negeren en verder gaan met wat je wilt doen. ;)
23 oktober 2007 22:47
louwrens
ik heb het soms meer dan 5x achter elkaar:( en dan komt er een mooie BSOD :P
dat nvvvlkm ofzo, staat dan is die BlueScreen
24 oktober 2007 16:50
sjz
Dan heb jij er wel veel meer last van dan ik. :s Ik krijg dat berichtje zo eens heel af en toe wanneer ik eens inlog, en dan is het een paar secondjes wachten en alles is terug in orde en kan ik weer verder... Dat geluk is jouw dus niet gegunt. :o
24 oktober 2007 16:56
louwrens
had er vandaag geen last:) soms na het inoggen.
ik was toen een video aant converteren, dus 100% cpu belasting en dat vind de nVidia driver niet zo fijn:P
24 oktober 2007 17:02
savenner
Ik had eerst last dat me beeld zwart werd en toen kreeg ik die error en 1 keer een blue death screentje:P
maar Heb weer een andere driver geinstelleert en heb er even geen last van:O