We lezen vaak raceverslagen van hardlopers om inzicht te krijgen in hun training, race-voorbereiding en race-uitvoering. Deze rapporten bevatten meestal een schreeuw naar hun geweldige supportteam. We krijgen echter zelden een kijkje in wat er eigenlijk nodig
Adidas Nmd Damen is om een ??geweldig supportteam te zijn. Net als de hardloper moet de bemanning een plan voorbereiden en uitvoeren. Hier zijn een paar tips voor wat je moet doen voor de race, tijdens de race voordat je je hardloper ziet en zodra je hardloper het
Nike Air Max Zero Femme hulppost binnenkomt.
Zorg ervoor dat je weet hoe je elk van de bemanning naar een toegankelijk hulppost kunt brengen. Breng in kaart hoe lang het duurt om er te komen en overweeg of je de hele weg kunt rijden of dat je een shuttle moet nemen en / of naar binnen moet wandelen. Vraag je hardloper om een ??tempo-overzicht zodat je ongeveer weet wanneer je hardloper verwacht te zijn . Plan altijd het beste scenario en kom er eerder dan dat!
Zorg er ook voor dat u voldoende weet over de racebaan zelf, zodat u de vraag die uw hardloper u zeker zal stellen, correct kan beantwoorden: hoe
Nike Air Pegasus 83 Womens lang tot het volgende hulppost ?! Als je echt boven je gemiddelde bemanning wilt uitkomen, leer dan een beetje over de topografie van de racebaan en het raceplan van je loper, zodat je je loper zelfs kunt vertellen wat hij vervolgens kan verwachten: bevat het volgende gedeelte een steile helling of glooiend terrein ? Hoeveel mijl tot je ze weer ziet? Waar is hun volgende dropbag-locatie?
Ga door de tas met uitrusting die je hardloper je heeft gegeven, zodat je weet wat ze hebben! Als je denkt dat ze iets missen, breng het dan. Naast de specifieke voeding, hydratatie en kleding / uitrusting van de hardloper is hier een lijst met handige benodigdheden die voor hen beschikbaar zijn:
Laat me dit benadrukken dat ik over het algemeen mijn lichaam als curvy / atletisch beschouw. Zelfs bij kleinere maten heb ik nog steeds borsten
Adidas Ultra Boost Donna en heupen, dus de meeste van mijn fitte noten zijn vanuit dat perspectief.
Lengte: ik heb het geluk dat ik een gemiddelde 5'5 ben ', maar sommige van mijn langere vrienden klagen absoluut over de lengte. Als je langer bent en in een conservatiever kantoor werkt, zijn deze jurken misschien niet voor jou.
Borst: Eerlijk gezegd denk ik dat deze jurken zijn gesneden voor jongere vrouwen, of vrouwen die niet zo rondborstig zijn. Ik ben in de afgelopen 10 jaar elke maat van 2 (ok, een keer) tot 12 geweest en de borst is altijd het moeilijkste onderdeel geweest om te passen. De strapless jurken van Richelle zullen me nooit passen.
Maag: sommige jurken passen veel strakker dan andere. Hoewel mooi, zal de Alexa High Collar-stijl (een van de recente basics) me nooit goed passen. Hetzelfde met de Cathy-shiftjurk.
Mijn bottom line: als
Nike Air Max 270 Damen je op zoek bent naar een iets meer vergevingsgezinde snit, hier zijn mijn huidige favorieten:
Annabelle Shift-jurk | Jacqueline A-lijn Shift-jurk | Sloane V-hals Maxi
Ik zal ook toevoegen dat als je een van de LP4T-dingen in handen kunt krijgen, de verschuivingen echt genereus zijn gesneden EN een beetje spandex in hen bevatten.