Pas toen ik in 2006 mijn eerste ultra draaide, vond ik mijn mensen. Ik kwam opdagen voor een race waar ik niemand kende, en om een ??race te doen waar ik niets van wist (heuvels? Paden? 50 km ???), maar aan het einde van de race wist ik dat ik mijn mensen had gevonden. Toen ik de finish passeerde, tong zwiepend
Nike Air Pegasus 83 Uomo als een gelukkige hond, stonden Connie Gardner en Nikki Kimball op me te wachten. Ze verwelkomden me met open armen en moedigden me enthousiast aan om te proberen samen met hen het 100km nationale team te krijgen. Team? Ik dacht, ach ja! Maar wat ik me die dag realiseerde, was dat ik niet in een team hoefde te zitten om mijn mensen te vinden. Ik had ze gevonden, op het pad.
In de afgelopen tien jaar sinds die eerste race heb ik een aantal van de diepste en mooiste vriendschappen gevormd via trail en ultra running. Er is iets unieks en speciaals aan samen de wildernis in. Ik ben mijn echte zelf geweest en heb mensen gevonden die van me houden zoals ik ben. Ik heb trainingspartners en lopende vrienden gevonden. Ik heb mijn beste vrienden en de liefde van mijn leven op pad gevonden.
Voor mij is het parcours en de ultracommunity
Nike Air Max Tn Damen er een waar we naast elkaar kunnen trainen, leuke en informele kilometers samen kunnen delen, op avontuur kunnen gaan en vervolgens tegen elkaar kunnen strijden. En nadat de race is gelopen, verheugen we ons in elkaars prestaties. We vieren de eerste, vijfde en laatste plaats persoon omdat we allemaal een epische reis samen hebben gedeeld. We zitten rond en delen verhalen en genieten van anderen. Het is iets moois. Het is diep en waar en geweldig om op deze manier contact te maken met anderen.
Maandag: 30 minuten Body Pump-klasse. Elke blogger ter wereld praat over BodyPump, en ik
Nike Air Presto Womens had het eigenlijk al vier jaar geleden geprobeerd, maar het staat nu op ClassPass, dus mijn collega Amanda en ik volgden een les omdat ze er net over had geschreven. Oordeel: niet de meest beginnersvriendelijke klasse, omdat het moeilijk te achterhalen is hoeveel gewicht je kunt gebruiken. Ik heb het gevoel dat ik een beetje licht op de gewichten ben gegaan. Maar gedurende 30 minuten was het een training die goed genoeg was!
Dinsdag: LTF Arm Forge. 38 minuten gewoon werken aan mijn bovenlichaam. Ouch. Meerdere versies van biceps curls, tricep curls, box dips, etc.
Woensdag: om eerlijk te zijn, ik kon gewoon niet uit bed komen. Ik ging die avond uit, en dus wist ik dat ik * zou moeten *, maar ik kon het gewoon niet.
Donderdag: liep 4 mijl met mijn collega Alex en deed een beetje DailyBurn Pilates op het werk. Alex omzoomde en
Nike Air Max Command Womens haalde rond rennen, maar ik had een soort motiverende quote voor elk excuus dat ze naar me gooide, en uiteindelijk realiseerde ze zich dat het gewoon gemakkelijker was om met me mee te gaan.
Een paar maanden geleden werd ik in een gevaarlijke situatie gebracht die mijn gevoel van veiligheid tot in de kern wiegde. Ik was alleen buiten toen een auto voorbij reed en een man tegen me schreeuwde toen het voorbij vloog. Als een vrouw is dit niet ongewoon of zelfs een opvallende gebeurtenis in mijn dagelijks leven, en dus negeerde ik het. Een paar minuten later hoorde ik een auto achter me rijden en een deur open en dicht. Wat volgde was een interactie tussen mij en twee mannen waarvan ik na?ef geloofde dat ze me nooit zou kunnen overkomen.
Nu, daarvoor was ik geen vrouw die leefde met een vals gevoel van veiligheid en ik geloofde
Nike Air Pegasus 83 Mens niet dat deze ruzie nooit had kunnen gebeuren omdat ik onoverwinnelijk was; het was eerder het tegenovergestelde. Ik nam enorme voorzorgsmaatregelen. Ik ben een vrouwelijke hardloper die eindeloze uren alleen doorbrengt buiten mijn kilometers te loggen. Mijn tijd is verdeeld tussen stad en buurt en trailrunning en bijna alles wordt alleen gedaan. Daarom ben ik achtervolgd door mijn familie, mijn partner, mijn professoren en artikelen over artikelen die me waarschuwen voor de mogelijke gevaren van het zijn van een solovrouw. Ik heb tantes met zorgzame harten gehad, stuur me pepperspray en goedbedoelde mannen vragen of ik misschien niet in het donker moet rennen, want dan zou ik niet gebeld worden (alsof mijn rennen in de avond ervoor zorgde dat de mannen schreeuwden naar mij, niet omdat ze respectloos waren en weinig om mijn
Adidas Nmd Mujer gevoel van veiligheid gaven). Ik liep verschillende routes, droeg altijd mijn telefoon, vertelde iemand wanneer ik aan het rennen was, droeg nooit een koptelefoon, droeg mijn haar niet in een paardenstaart en reageerde niet op hecklers. Waar ik de grens zou trekken was met mijn loopkleding. Ik weigerde mijn trainingskleding te veranderen wanneer het 100 graden uit is, omdat het, om een ??of andere bizarre reden, mensen het gevoel geeft dat het de intimidatie kan stoppen (nogmaals de schuld aan de vrouw en niet aan de man).