Hoi, ik heb Need for Speed Most Wanted (legaal), maar ik krijg hem niet geintstalleerd.
Ten eerste doet hij heel erg lang over het zoeken van de cd, als hij hem heeft gevonde en ik wil hem uit voeren zegt hij : NFSMW is geen geldige Win32 toepassing.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb Vista bdw.
22 oktober 2007 15:13
bj farmore
Jij draait Vista?.. dan zou ik het eens handmatig proberen.
Dus de cd openen (dus niet automatisch afspelen) met rechtermuisknop.
En dan setupbestandje (.exe?) opzoeken en die uitvoeren als administrator. En dan misschien ook nog in de compabilititeit modus in uitvoeren als XP zetten.
22 oktober 2007 15:20
joostjah
Ik krijg hem ook niet geopend :o
22 oktober 2007 15:23
bj farmore
De cd zelf niet? gewoon door rechtermuisknop en dan openen te doen?
Is de cd dan niet geschadigt of de cd/dvd-speler? Is het trouwens geen dvd en dat jij per ongeluk met een cd-speler probeert te openen:P.
22 oktober 2007 15:28
joostjah
Nee kan um niet openen, het is een dvd ja, maar ik douw hem gewoon in me enige schijf ding, waar wel vaker dvd's in hebbe gezeten.
22 oktober 2007 15:36
blacksorcerer
Andere dvd's doen het wel nog gewoon zonder problemen?
En krijg je nog een foutmelding dat je niet in je dvd-station kan komen (of kan je er wel inkomen?)
22 oktober 2007 15:40
joostjah
Andere dvd's doen het wel, wat is trouwens je Dvd-station ? :$
22 oktober 2007 15:59
michelvandijk
Ghehe, waar je je dvd's in doet ..:p
22 oktober 2007 16:03
bj farmore
Maar iig, als je de dvd niet kunt openen moet er een reden voor zijn. Hij weigert niet gewoon. Dus zoals BS al zei: krijg je ook een (fout)melding?
22 oktober 2007 16:07
arjan_sa
Staat er op je dvd/cd drive iets op zoals CD of DVD? Want een CD drive kan een DVD drive wel openen, maar niet alles ofzo, ik had ook zo'n soort probleem maar dat was opgelost nadat ik een CD drive kocht en die erin deed. Ik had een CD, ie de DVD drive niet goed kon lezen.
Is de CD vies? Want bij mij werkt'ie wel gewoon goed.
Ik heb btw ook vista, maar dan 64bits