Erg onduidelijke foto's. Maar verder wel cool, ik ben beetje aan het sparen voor onderdelen voor mijn koffer mod.
let je wel op warmte en airflow? Tot nu toe heb ik nog geen koeler gaatje gezien in de kast. Ik neem aan dat de pc moet draaien met de klep van de koffer dicht? Dan heeft die wel wat verse lucht nodig denk ik zo.
20 oktober 2007 16:29
koenh
jaa klopt ik zei hij is nog nie klaar alles zit er nog los in duss. alle gaten moeten nog komen :P
20 oktober 2007 16:34
michelvandijk
naja als ie klaar is, post dan je nieuwe pics ;)
20 oktober 2007 16:35
blacksorcerer
Altijd leuk die koffermods!
Ben zeer benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden, en die koeling is indd wel belangrijk.
Ga vooral zo door! ;)
[color=gray][size=8]ps: misschien kun je de foto's gewoon op een gratis host plaatsen (zoals lycos of van je provider) of op speciale foto/album sites (imageshack kan ook) dat is wat prettiger voor ons ook :-)[/size][/color]
20 oktober 2007 16:40
koenh
@ bs ja kan wel maar dan had ik zo veel links :P
20 oktober 2007 17:18
andredrummer
Ja bs heeft gelijk, dit moedigt niet echt aan om de te kijke maarja,,, en de foto's zijn ook niet geweldig duidelijk,, kan jij misschien ook niet zoveel aan doen... heel leuk verder!!
20 oktober 2007 17:20
koenh
ja moest snel foto's maken met me webcam want me camera is van 50 meter hoogte gevallen X)
Voeding en moederbord zit er in nu alleeen nog de gaten boren voor internet kaartje en van de grafische kaart :P
20 oktober 2007 17:31
andredrummer
[quote=90136]
Hopen dat het mee zit :P
20 oktober 2007 17:45
sjz
Dat is altijd wel leuk om naar te kijken, zo'n koffermod. Ken zelf ook iemand die zo'n koffermod gemaakt heeft, schept er graag over op ook. Begrijpelijk, met zoiets kun je wel wat opscheppen ja. :p
En je kan er alle kanten mee uit eigenlijk. :o Ook "hoe het eruit ziet" kan geweldig zijn (zoek maar eens op Google voor zij die nieuwsgierig zijn).
Zoals wel al gezegt is het jammer dat de foto's onduidelijk zijn en dat je ze in een Word-bestand zette die gedownload dient te worden via zo'n... Mjah, barre download-site.(met al dat wachten enzo moedig je inderdaad de mensen niet aan om het te bekijken/downloaden)
Veel geluk nog! Ik hoop dat je dadelijk weer wat extra (lees ook: betere :p ) foto's online kunt zetten.
20 oktober 2007 18:31
koenh
haha sjz ,,, ik had geen andere camera en anders moest ik 12 linkjes poste en daar had ik geen zin in :P
20 oktober 2007 19:47
sjz
Eventjes Registreren bij Badongo, een webalbum aanmaken en via het formulier ineens alle foto's uploaden (je kan tot 10 foto's gelijktijdig uploaden).
ja week ook nie louwrens ik had er [mod] van gemaakt X) maar iemand heeft het veranderd :P
Ja inderdaad dikke lol dikke agressie :P :@ waaa stomme ding moet kapot :P :P :P
21 oktober 2007 00:36
blacksorcerer
Ik had dat veranderd (A)
CIP staat voor Casemod in Progress ;)
Maar eigenlijk klopt ook dat niet helemaal, aangezien het niet meer echt een 'casemod' is, en het ligt er maar hoe je caseconstructie (CCIP) interpreteerd, maar dat lijkt het me dan weer niet, want je gebruikt een bestaanse case/behuizing (namelijk die koffer, ook al is die voor wat ander bedoeld normaal gesproken :p)
Hoe dan ook, veel succes met de koffermod!
21 oktober 2007 02:52
masterwillems
[quote=90133]
maak een photobucket account aan speciaal voor de koffer mod ;) 1 linkje er naartoe en we kunne alle plaatjes zien.