Nu ik al bijna zeven jaar loop / blog (wha ??), is het leuk om terug te kunnen blikken op oude samenvattingen van afgelopen races.
Ik heb deze race in 2013 gelopen en herinner me het zo levendig: ik herinner me dat Emily het leidde als een afstelling voor haar eerste NYC Marathon, ik herinner me hoe erg ik schuurde van de luchtvochtigheid, maar wat ik me het meest herinner is dat ik erin zat het proces van sollicitatiegesprekken voor mijn huidige baan, en moest de volgende dag een enorm voorstel voor sociale media indienen. Ik herinner me dat ik zo gestrest was toen ik die ochtend wakker werd en mijn best deed om het in mijn achterhoofd te houden terwijl ik rende.
In 2011 kwam ik Gia tegen en belandde per ongeluk PR-ing .
Nike Air Vapormax Womens .. waardoor ik voor de rest van de training in PT kwam omdat ik het te hard duwde en mijn knie het me vertelde.
Morgen is mijn enige doel 20 binnen te halen en me goed te voelen als ik klaar ben.
Ik behandel dit als een generale repetitie voor de grote dag volgend weekend: dezelfde outfit, hetzelfde tankplan (Nuun om te drinken, beginnend met Honey Stinger-gel en verhuizen naar shot bloks), nu gaan slapen.
Dingen die ik niet zal herhalen: trader Joe's kreeft ravioli voor het avondeten. NEE. Ik had beter moeten weten…
Heather, bekend als Anish on trails, voltooide haar "Triple Crown" van Backpacking in 2006 op 25-jarige leeftijd. Ze voltooide de 2.100 km lange Appalachian Trail in 2003, de 2.600 km lange Pacific Crest Trail in 2005 en de ~ 2.600 km lange Continental Divide Trail in 2006. Vervolgens begon ze met ultra-marathonlopen, waarbij ze sinds augustus 2011 zes races van 100 mijl aflegde, evenals tientallen evenementen van 50 km en 50 km. Ze heeft de Barkley Marathons driemaal geprobeerd en een keer een derde lus gestart.
Ze staat erom bekend het algemene zelfondersteunde snelste record (FKT) snelheidsrecord op de Pacific Crest Trail in 2013 te vestigen (60 dagen, 17 uur, 12 minuten), waarbij het vorige record met vier dagen werd verbroken. In 2015 maakte ze opnieuw FKT-geschiedenis, waarbij ze de algehele zelfondersteunde FKT op de Appalachian Trail (54 dagen, 7 uur, 48 minuten) zette en dat record ook met vier dagen verbrak.
Heather is een online
Nike Air Max 2017 Womens coach en ACE-gecertificeerde personal trainer als hij niet op avontuur is. Ze spreekt ook regelmatig over haar avonturen en werkt momenteel aan een boek over haar verslag over Pacific Crest Trail.
Vanmorgen ontmoette Ashley me voor een nieuwe Nike Run Club-sessie. We gingen van de winkel op 20 en 5 naar de Williamsburg Bridge en terug voor in totaal 5 vochtige-als-de-hel-kilometers. Ashley en ik gingen uit elkaar om terug te gaan naar Brooklyn en ik praatte met DEZE stoere vrouw die eind oktober een 100-miler loopt. Ik rende afgelopen weekend 17 mijl; ze rende 50!
Omgekeerd las ik ook een interessant stuk over Refinery29 ter verdediging van de mildere en niet-competitieve sporter van 12 minuten. OK, dus misschien ben ik (te?) Competitief met mezelf, maar ik zal echt nooit competitief zijn met anderen en het belangrijkste is dat
Nike Air Max 270 Mujer je in beweging bent. Dat is ook de boodschap met ons nieuwe product op het werk.
Na mijn run had ik een PT-afspraak, wat betekende dat ik MEER moest praten over lopen met mijn PT, die trots is op mijn vooruitgang ... en dat ik naar haar luisterde. Ik ben eerlijk gezegd nog steeds echt geschokt dat ik deze marathon ga halen. Ik was een groot deel van de zomer bang dat ik dat niet zou doen, maar ik ben zo blij dat ik het heb gehaald.
Ik heb het stadium van mijn training bereikt waar ik niet aan denk, ik doe het gewoon ... en nu is het tijd om een ??marathon te lopen. Ik heb sinds mijn eerste (die ook Chicago was!) Geen marathon gelopen zonder tijddoel, dus het zal interessant zijn om naar buiten te gaan en te kijken hoe ik het kan doen. Jess wil niet dat ik een doel stel, maar mijn hardlopen is zo gemotiveerd door de tijd. Ik denk
Nike Cortez Womensdat mijn losse doel ergens tussen 4:10 - 4:20 ligt, wat volgens mij redelijk uitvoerbaar is, maar we zullen zien.