Unreal Tournament 3
oktober 2007
-
1337Aangezien de demo is vrijgegeven deze week, vroeg ik me af of er mensen zijn die het hebben gespeeld en wat hun eerste indruk van het spel is.
Ik heb het vandaag gespeeld en ik vond het er erg mooi uitzien. Online heeft nog veel last van lags doordat de servers nog niet optimaal zijn maar offline draait het perfect. Ik denk wel dat ik 'm ga kopen zodra de game in de winkels ligt.12 oktober 2007 20:37 -
louwrenslijstje met mirrors?
GamersHell.com?
beetje lui vandaag, want tis (ip) :P12 oktober 2007 20:59 -
133712 oktober 2007 21:10
-
louwrensoh de servers zitten volXD
[offtopic]njah wie nog de COD4 demo moet hebben: http://www.gamershell.com/download_21400.shtml
BlackSorcerer: [url]ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/x86/cod4mwdemosetup.exe[/url] <-- hoge snelheid, directe downloadlink CoD4, getipt door Rax. Maar laten we over CoD4 binnekort dan maar nieuwe topic openen (a)[/offtopic]
[offtopic]Die van GamersHell is ook vet snel, had in 40 min binnen(A)[/offtopic]12 oktober 2007 21:38 -
leviathanIk heb UT3 demo inmiddels binnen, die check ik nog wel vandaag, nu ben net terug thuis, ik ga nu slapen...13 oktober 2007 01:14
-
vincenthet is echt een super stoer spel, alle UT's vond ik al stoer, maar deze is wel het toppunt!13 oktober 2007 09:39
-
arminzHeb het gespeelt, erg vet maar zitten nog wel wat nadelen aan: het is niet meer erg de 'Unreal' zoals je die kent als ut2k4 en de vorige versies. Erg jammer dat de shield en de lightning gun weg zijn en dat je niet meer jump + dodge kunt doen maar nog wel jump/1 of 2 x +wall dodge. Voor de rets ziet het spel er mooi uit, wagens zijn een stuk makkelijker te besturen, mooie wapens + levels. Verder is het een super spel:P13 oktober 2007 13:56